.Minuta s poezií.


Obsah:
1. Láska ve sklenici
2. Co zahřívá?
3. Jsi básník, básník mého srdce

. . . 



LÁSKA VE SKLENICI

Ve sklenici svou lásku ukrývám,
na poličce stojí.
Občas se na ni podívám,
když se o ni bojím.

Že bych o ní měla strach?
No možná ano, možná ne.
Promění se někdy v prach?
To je, doufám, nemožné.

. . .


CO ZAHŘÍVÁ?

Co zahřívá po těle?
Co zahřívá po duši?
Usmívat se vesele,
to však nikdo netuší! 

. . .



JSI BÁSNÍK, BÁSNÍK MÉHO SRDCE

Jsi básník s šedou duší,
jsi básník, co ztratil se?
Mé srdce silně buší,
však prosím, nediv se!
Jsi básník, jehož kroky marně stíhám,
jsi básník, jenž za mnou ve snech chodí.
Nelžu, vážně, sny o tobě někdy mívám,
létáš za mnou do poschodí. 

Jsi básník, občas jsi tu a více jinde,
jsi básník, v mé hlavě a i srdci.
Však býti s tebou asi nejde
a vnucovat? To se nechci.
Jsi básník, hádám, kudy kráčíš,
jsi básník mého srdce.
Pověz, kam rád se vracíš,
zajímáš mě převelice. 

Jsi básník mého srdce, kráčet však tě nechám.
Jsi básník, já to vím, básníku! Básník mojí doby.
A já pro tebe právě zatím ještě dýchám.
Jsi básník plný něhy a i zloby.
Buď se budeš vracet nebo tě už nikdy neuvidím!
Buď navždy básník! 
Tvá duše je poezie. 

. . . 

Jedny z mých nejnovějších básniček. Prosím, nekopírovat a nevydávat za své, také by se Vám to nelíbilo - kdyby si někdo přivlastňoval něco, co je Vaše.
Snad se Vám básně líbily a celkově samotný článek, který je dnes pouze o nich (básních).
Psaní básní se věnuji více méně už od základní školy. Napsala jsem jich už neuvěřitelné množství. Nikdy jsem s tím úplně neskončila, ale nastalo dlouhé období, kdy jsem toho moc nevymyslela. Jen prostě, když se to hodilo pro nějakou situaci, nebo si to někdo přál. Takové období bylo na střední škole. Teď na vysoké škole jsem poznala člověka, co básně píše a podle mě mají sílu. Jako víc lidí, co znám píše básně, ale moc jich není a nebo si to nechávají pro sebe. Díky tomuto člověku jsem však dostala zase chuť na vlastní poezii. Někdy není inspirace a chuť a nejde to... nenacházím slova. Jindy to jde s obtížemi, ale jde a jindy? Jindy se to ze mne hrne samo, jako nějaká skrytá energie...
Celkově tento článek vypadá a zní asi docela šedivě, ale neděste se. Je to jen černo-bílá! Mám se dobře, jsem pozitivní, ale některé myšlenky a pocity jsou ze soudku opačného. 

Mějte se krásně a brzy se těšte na další dávku poezie a i jiné články, které budou možná ještě dřív! 😇😊

S.

Komentáře

  1. Simi, je to úžasné ♥ dlouho jsem od tebe nečetla žádné básničky a jsem ráda, že jsi vydala takový článek :-) Jsou skvělé! Mám básničky od tebe moc ráda (což asi víš, i na minulém blogu jsem byla tvůj fanda), tak mám radost, že jsem si zase nějaké nové mohla přečíst :-) líbí se mi všechny 3 :-) a budu se těšit, až vyjdou další... nebo až vydáš článek, kde budou další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Kix! Potěšilo. Jsem ráda, že se ti líbí. :) ♥

      Vymazat
  2. Krásné básničky, pamatuju si jak jsi psala básničky ještě na starém blogu :) Tenhle blog je pěkný :) Ať Ti to jde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      jojo, psala, ale to už bylo dáávno docela :) Jsem ráda, že si to pamatuješ :)

      Vymazat
  3. Všechny se ti moc povedly, máš na to fakt talent! :) Úplně nejvíc se mi ale líbí a je mi nejbližší Láska ve sklenici. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Neřekla, bych že přímo talent, ale nějaké básnické schopnosti to budou no :D

      Vymazat
  4. Achhh <3 To je krása! Máš fakt talent :o Jinak se omlouvám, že jsem zapomněla předělat ikonku v menu na tvůj odkaz- vše zpraveno! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ta třetí je super! A ta druhá taky, dokážu si jí představit v nějaké knížce pro děti třeba, dobře se čte :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ono je vždycky krásné, když člověk najde inspiraci, a třeba nekonečnou. Jsou chvíle, kdy hlava nestíhá a nedovolí, ale pak, mnohdy v těch krušných se člověk vzchopí. Líbí se ta o básníkovi.))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)