O čem byl můj starý blog?

Histroie vs. počátky


Každý nějak začínal. Ať už to byl blog, natáčení videí, nástup do (nové) školy, stěhování, cestování,... Začátky nebývají jednoduché, člověk poznává sám sebe i vše okolo. Nějak se vyvíjí. Mé začátky na blogu (stejně i tak pár dalších začátků) byly jednou velkou šíleností. Vlastně nevím, jestli velkou, ale že to byla jakási šílenost, věříme asi všichni. Než si člověk na něco zvykne, zjistí co a jak má být.
Napadlo mě tady trochu připomenout a vytáhnout mé staré články z blogu novinky-simix.blog.cz (Navždy v mém srdci, i když tě /opět/ opouštím, protože ty jsi tu byl od roku 2011 až do teď).

Popravdě vůbec nevím, čím začít, protože tento blog je/byl plný od dna po samotné víčko jedné velké nádoby. Rubriky typu: Hry, Fotím, Hodnotím, Řečičky a věcičky, Recepty, Diskuse, Přečteno, Hudba, Příběhy, Others, Obrázky, Info o SB, Vlastní témata, Filmy a seriály, Moje grafika,... a věřte, že tady seznam nekončí. Momentálně přemýšlím, jaké rubriky/štítky bych mohla rozjet tady. Myslím, že co se týče knih, filmů, seriálů, různých vlastních témat, nějakých básniček, tipů a rad nebo wishlistů apod, bych mohla zrealizovat. Budu se snažit, aby tady bylo víc smysluplnějších článků než většina článků na starém blogu. Nebudu psát žádné omluvy o tom, že nejsem aktivní, nebo že aktivní nebudu. Zkrátka něco, co má nějaké téma. 


Třeba jsem na onom starém blogu v roce 2011 rozjela příběh, který jsem nazvala Láska. Obsahoval 59. dílů. Matně si vzpomínám o čem je. O dívce Sandře, co nemohla najít kluka a tak se přihlásila n seznamku. Láska se nakonec objevila. Někdy u konce té série se však stala nějaká nehoda a buď ona nebo ten kluk ztratili paměť. 59. díl je psaný v roce 2014. Dlouhodobá záležitost.
Dalším docela obsáhlým příběhem byl příběh z názvem Padám a ten měl 12. dílů. To si už ani nepamatuji o čem to je, možná o andělech a to jsem psala v roce 2015. 


Taky jsem na blog napsala několik básniček, ale některé jsou takové zvláštní, ale třeba tato z roku 2011 je podle mě v pohodě. 

Srdce se mi rozbuší,
a všichni to vytuší.
Když mám trému a strach,
nebo když mám v lásce krach.
když k doktorovi jdu,
nebo těžkou překášku sjedu.
Srdce se mi rozbuší, když je mi slabo,
a nebo když vzpomenu si, co se mi stalo.
Nebo když brečím,
a nebo když se na něco těším.
Mně buší srdce pořád, protože žiji,
i když ve snu na obláčku pluji.
Třeba mě někdo rozesměje,
to se mi srdce pěkně chvěje.


Nebo tahle není tak špatná:

...
Já chodím po světě,
však nejsem jediná.
Nehovím si ve vatě,
však skromnost není povinná.

Myšlenek vír,
nejistota, zmatek.
Udržet mír,
i 13.tého v pátek.

Léto na mě přišlo,
školu už nedávám.
Kéž by si mě štěstí našlo,
sluníčku se předávám.

Vítr mi čechrá vlasy,
hudbu poslouchám.
Vzpomínám na ty časy,
když si s ním povídám.

Myšlenek vír,
zmatenost, ach ten zmatek.
Padám do dír,
přemáhám smutek.

Blbnu, vyvádím,
hyperaktivitu často vyzařuju.
Asi se jen předvádím,
smutek marně vyřazuju.

Přetvářka je zlá, lživá, nemilá, však lepší,
nerada, co mi je, vysvětluju.
Nechápou, však jiní to mají i těžší
Depresí se zaplavuju.

Nevím co dělat mám,
však silná prý sem.
Často se přemáhám,
sebevrah však nejsem!

Musím dál žít, vzpomínat,
jít dál, poznávat Svět víc a víc,
tančit, zpívat, milovat.
A vy s tím nezmůžete nic!

Život je těžká věc,
však tvoje volba je...
...zda odemkneš tu klec,
... zda vyhraješ!

Nebo: 


Jednou jsem se ztratila,
nevěděla kudy kam.
Cestou jsem se vrátila,
a koho já nepotkám?

Předemnou je stařeček,
hned se na mě podívá.
"Máš pro mě rohlíček?"
Smutně mi povídá.

Rohlíček já neměla,
však jen krajíc chleba.
Já se ráda dělila,
hlad měl starý děda.

Děděček pak povídá:
"Ztratila ses panenko?"
A chleba dál ujídá,
drobil jaksi malinko.

"Ano dědo děděčku,"
řekla jsem já rychle.
Zvedl svojí hlavičku,
hlava jako krychle.

"Nesmíš se bát,
musíš jít k městu,
tudy se dát,
pak najdeš cestu."

Děkuju mu moc,
jsem mu moc vděčná.
Vděčná za pomoc,
já ztracená slečna.

Musím jít dál,
musím najít cestu.
Jak děda povídal,
jít s radostí k městu.

Cíl svůj najdu,
snů svých dosáhnu.
Do ráje vejdu,
do ráje se dotáhnu.

Zvládnout se všechno dá,
nesmím se bát.
Jak se to povídá,
já to musím dát!

A nebo:


Je mi teplo, je mi hic,
k pití tady nemám nic.
Ležím, ležím u vody,
děti plavou závody.

Teplo mi je, slunce pálí,
babky se tu všude válí.
Dědci na mě vejrají,
kluci šipky skákají.

Je mi teplo, je mi hic,
řeknu Vám i něco víc.
V bázeně člověk na člověku,
víc lídí tu než v pravěku.

Teplo mi je, já se povaluju,
lidi trochu pozoruju.
Nikdy čumil nebyla jsem,
ale v tomto já změnila se.

Jsem tu totiž tak trochu nová,
koukám jak lidi tu chovají se.
Voda mi přijde moc ledová,
na koupálku kamarádi dobře hledají se!! :D
¨

Jak to tak vidím, mohla bych napsat samotný článek jen o pouhých básničkách z mého starého blogu a celkově myslím, že tento článek rozdělím na několik částí. 

Objevilo se i plno tagů a dokonce jsem jeden tag vymyslela já. Byl rozšířenější o něco víc, než jsem čekala, že bude, ale nějak známý taky nebyl. Říká vám něco Blog Tag? Otázky byly takovéto:


1. Máš spřátelené blogy? Pokud ano, kolik?
2. Kolik za den navštívíš blogů?
3. Jaké blogy navštěvuješ nejraději?
4. Jaká blogerka (bloger) se v komentářích často rozepisuje a píše k tématu?
5. Jaká blogerka (bloger) Tě navštěvuje nejčastěji?
6. Jak často jsi na blogu?
7. Jak často přidáváš články?
8. Máš radši delší nebo kratší články?
9. Jak dlouho bloguješ?
10. Kolikátý máš blog?


A pod tím jsem měla napsaná pravidla:


Jaká jsem vymyslela pravidla?
~ Ten kdo bude nominovaný, zveřejní autora blogu (takže mě) :)
~ odkaz na toho, kdo Vás nominoval
~ Pak odpoví na otázky 
~ Když bude řeč o nějakém blogu, nezapomenete na odkaz!
~ Nominujete další tři, který odpoví na ty samé otázky!
Kdo se na TAG nebude cítit nemusí vyplňovat, ale udělá to radost :)
Byla bych strašně ráda, kdyby se ke mě dostaly Vaše odpovědi /Tento TAG/,
takže...
~ Kdo bude nominovaný a odpoví, napíše autorce na blog a přidá odkaz článku!
A já se strašně ráda podívám na Vaše blogy, zanechám komentíky a pročtu i Vaše jiné články!
Snad udělá radost!
Když bude někdo chtít, může si vzít TAG i bez nominování, ale pravidla platí!

Přemýšlím, zda by šel tento TAG zase rozjet 😁


Další, co myslím, že stojí za zmínku jsou přečtené knihy nebo také filmy a seriály, co jsem viděla.

Mohla bych to napsat do těch více částí, jak jsem zmiňovala, ale myslím, že se na to vykašlu a objevíte tu něco aktuálnějšího. Nevím, co mě to popadlo, ale starý blog novinky-simix bychom mohli nechat zapomenutý. Ještě nedávno bych si toto nedovedla představit. Možná prostě jenom začnu tady od začátku a tamten blog smažu. Dřív by to pro mě bylo velice těžké... nechápu to! 

No nic.
Mějte se krásně!

Komentáře

  1. Ahoj, jsem moc ráda, že jsi zpět :) i když vlastně na novém blogu..moc se mi líbí ten design :) a moc gratuluji ke zkouškám..líbí se ti na škole? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsi ráda :) A taky jsem ráda, že se ti líbí ten design :)
      A děkuji, líbí, moc :)

      Vymazat
  2. Ahoj tady Hanka z unitedgirls.blog.cz. Někdy dělám změny aniž bychom tušili proč, ale oni nás někam dovedou, uvidíš. Nicméně ti přeji na tomto novém blogu mnoho úspěchů a ať si tu šťastná! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I já mám za sebou dlouhou blogovou minulost, ale žádný mi nevydržel tak dlouho, jako tento. A o blogspotu jsem také přemýšlela, nikdy neříkej nikdy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně si tímto článkem připomínám, jak těžké pro mě bylo opouštět blog. :D Ale občas je to asi trochu zapotřebí. Teď když se ohlédnu, tak jsem ráda, že jsem začala nový blog, který směřuji více "smysluplněni" než ten předtím. :D Navíc přeji jen jsem ho měla taky celkem dlouho a některé články jsme si ani nechtěla připomínat. :D Každopádně ať už to vymyslíš jak koliv, co se týče starších článků, tak si je ráda přečtu znova a hlavně se těším na nové! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Důležité je, že pořád bloguješ, jen je škoda těch starých článků, já už vystřídala hodně blogů, ale nikdy jsem žádný nesmazala :) tak at se ti na blospot líbí a daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, kdo ví, kdy mě blogování omrzí a jestli vůbec :) Jo... možná mi to bude časem chybět, ale tak myslím, že se ten blog dá i obnovit :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  6. Presne jak pises, taky premyslim o stehovani na blogspot, ale nevim co se starymi dobrymi clanky :D
    Google me nechce prihlasit ... Jeife :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže problém, co jsem měla, znáš :)
      Jo, ok :D

      Vymazat
  7. Jsem ráda, že se vrátila, i když na jiný blog :-) je to jedno, hlavně že jsi to pořád ty. Změny jsou někdy potřeba a prospějí nám :-)
    Je to na tobě, co se týká starých článků a tak... klidně si je přečtu znova :-) a já k tobě budu ráda chodit i tady, to je jasné... těším se na jakékoliv články! Líbí se mi tento vzhled... i to písmo :-)
    Ať se ti na novém blogu daří <3

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, jsem to pořád já :) A moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hromadu filmů, které doporučuješ v jiném článku jsem neviděl. :) Pomin, že jsem to nedělal k tomu článku, :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)