Úvod

Drazí čtenáři,

nikdy jsem nečekala, že bych si zkusila založit blog na jiné stránce  než na blog.cz, ale stalo se. Říkala jsem si, že budu navždy svému prvnímu a zároveň nejstaršímu blogu věrná velice dlouhou dobu. Možná ta velice dlouhá doba dosáhla svého konce.
Jak už mnozí z nás ví, život obsahuje plno změn a nic netrvá věčně.
(Já změny před nějakou dobou vůbec nechtěla brát na vědomí, ale čím víc těch změn bylo a případně mě činili i šťastnější, začala jsem je brát jako samozřejmost života). 
Třeba nástup na vysokou školu mi plno těchto změn přinesl. Poznala jsem další neskutečné množství lidí a stále to pokračuje. Začala jsem chodit s nimi na párty a svému srdci zase ztížila situaci, co se kluků týče. To je to poznávání, které je pro život běžnou věcí.
Celkově, co se ale studia na vysoké škole týče, je zatím úspěšné. Tedy alespoň letní semestr byl a myslím, že v dalších budu muset víc přidat. Uvidíme, jak to všechno bude. Doteď prostě paráda. Vysokoškolský život!! 😊




Přemýšlím, jak to vlastně s mým starým dobrým přítelem blogem vlastně bude. Zda sem mám přidat nějaké staré dobré články a smazat ho, nebo ho nechat a vracet se k němu, případně odkazovat na nějaké jeho články? Ať už udělám to, či ono nebo úplně něco jiného, bylo tam toho už moc a když je něčeho moc, utváří se chaos. Můj dobrý starý přítel blog měl/má už mnoho rubrik, ale abych je nějak promazala či roztřídila, přišla mi to moc náročné (možná se tomu říká jen lenost). Ale kdo ví, jak to všechno dopadne, třeba s tím seknu tady a vrátím se ke starému, známému, ověřenému... aspoň vyzkoušet. 


Kdo mě ještě nezná, já jsem Simix a psaní je velkou součástí mého života. Občas trochu povadne, občas trochu víc, ale zatím se mi vždy chuť k psaní vrátila. (Mám období, kdy vymýšlím básničky, dřív jsem psala i příběhy a jinak deník- klasika.) Poslední dobou jsem celkově na blog neměla náladu. Ne, že by přímo nebyl čas, ale radši jsem trávila čas s těmi novými lidmi. Užívala si a navíc také bylo zkouškové, které v mém případě bylo docela rychlé.
Dřív jsem radši seděla na prdeli a psala třeba na blog. No jo, jak už bylo zmíněno, věci se mění. Napsala bych toho o sobě víc, ale o tom může být napsáno zase někde samostatně.


Ať už tu budu chvíli, nebo ne, budu ráda, za Vaše komentáře a čtenářskou aktivitu.
Prozatím se mějte krásně! 

Komentáře

  1. Chápu, že chceš zkusit něco nového. Sama jsem hodně přemýšlela o tom, že bych zkusila blogspot, ale ten blog je mi furt takový příjemnější, je to prostě srdcovka. Každopádně jsem ráda, žes mi dala vědět! :) Hodně štěstí tady na blogspotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! <3 Já to právě nechápu, protože blog.cz pro mě byla taky srdcovka, ale nějak se to ve mně asi zlomilo.. chtěla jsem zkusit něco nového, jak píšeš :)

      Vymazat
  2. 💋Cherry Berry💋3. února 2018 v 14:17

    Hodně štěstí s novým blogem��. Pěkný design blogu-takový přírodní a jarní ��. Už se těšíš na jaro?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Jaro mám ráda, ale nespěchám na něj :)

      Vymazat
  3. Design blogu je velmi pěkný :-)
    preji hodne štěstí s blogem :-)
    nemáš náhodou youtube kanál? Nebo je to shoda přezdívek? Mam za to, ze jsem tvuj blog navštěvovali odebiram tě na Youtube :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc dobře chápu, jak se cítíš. Když jsem šla z blogu.cz sem tak jsem taky vůbec netušila, jak to udělám a jestli se náhodou třeba nevrátím. V každém případě hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Změny jsou součástí šťastné života - to alespoň tvrdím já. :-) A tohle mi přijde jako skvělá změna pro nový začátek. Doufám, že se ti bude dařit, protože já ti držím palce. Ta písnička je ke čtení velice příjemná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to tak! A děkuji moc :) Je pěkná, že? :)

      Vymazat
  6. A jak to jde tady? Přijde ti ovládání/systém lepší než blog.cz? Mě tady přijdou šílené ty komentáře, na blogu je to o dost jednodušší, proto se trochu bojím, jestli není celé psaní a nastavování taky takhle komplikované :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, s komentáři máš pravdu, ale jako zase tak složité to není, během pár minut jsem se v tom zorientovala. :)

      Vymazat
  7. Také jsem přecházela s blog.cz na blogspot a jsem spokojená, tak snad budeš i ty :) změna je život ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja si nedokazu predstavit, ze bych mela jinde blog nez na blogu :O :D presne jak pises, ikdyz uz je tohle muj asi treti blog, protoze na prvni mi prisel pritel, druhy mi blog smazal jako pro ana a tenhle uz snad vyjde
    take jsem na vysoky, dala jsem si docela tezky obor a ted bojuju :D ale je to profesorem, protoze pres nej neprochazi skoro nikdo, jinak vsechno ostatni mam za 1...je to tezky, vubec vysoka neni o znalostech ale o umeni podvadet, opisovat z mobilu nebo shanet testy od starsich rocniku :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to také nedokázala představit a podívej na to. :)
      S blogem ti přeji hodně štěstí. Co se týče té vysoké školy, tak také. Ono je to dost o profesorech. Znalosti jsou třeba určitě... ale u nějakých jeto tak těžké, že ti shánění testů od starších, pomůže. Ale jen jako podvádění bych to neviděla. Samotnéa poctivé studium to chce.

      Vymazat
  9. Hodně štěstí do nového začátku ;). Také jsem si říkala, že z blogu.cz neodejdu a kde jsem? :D

    OdpovědětVymazat
  10. I já měla vždycky blog na blog.cz, ale od té doby, co jsem na blogspotu jsem tak nějak víc spokojená :) Určitě se těším na další tvé články a gratuluji ke zkouškovému. Dala jsem ti odběr, budu ráda i za tvůj opětovaný odběr:)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  11. Chápu, že jsi změnila působiště, někdy to prostě chce změnu. :-) A upřímně, třídit články by zabralo fakt hodně času a třeba bys nakonec litovala, že jsi nějaký smazala... Takhle to budeš mít lepší. Já osobně jsem už několikrát přemýšlela, že bych na blogspot přešla, ale nějak se s ním nemůžu sžít, nevím, něco mi tu nesedí, ale to se třeba změní. Protože jak si napsala, všechno se mění... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jestli ti vysokoškolský život přinesl tolik pozitivního, tak doufám, že to čeká i mě! :D Jinak tě chápu, proč si z blog.cz utekla. Mám to tam sice ráda, ale poslední dobou jsem se přistihla, že jsem naštvaná, když něco nefunguje a taky mě občas napadá útěk :) Každopádně ti přeju hodně štěstí s tímhle blogem! :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak ať se daří.. :) budu se těšit na další tvoje články.. :) a držím palce při dalším ročníku vysoké :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)