Poezie v pytlíku.

Tak jako Tvá duše, i má duše je poezie... 

Přišla chvilka pro trochu poezie. Mé vlastní poezie! Opět. 
Nekopírovat!! 😇

Jistě si pamatujete na článek, ve kterém jsem psala o svém předčítání. O autorském předčítání ve studentském klubu. (Ještě aby ne, je to článek hned pod tímto). Od té doby jsem nic nenapsala a pokud se nemýlím, slibovala jsem nějakou svou tvorbu. (Tak pokud to budete šířit, ne jako své dílo 😁, znáte to, chápete). 
Nemám nic moc nového, ale pro Vás bude nové i něco málo z toho, co jsem onen den předčítala.
Tak jdeme na to? 


Jednou až...
Jednou, až hvězdy přestanou svítit,
jednou, až slunce přestane hřát,
nemůžu já ti, můj drahý slíbit,
že o tebe přestanu stát.

Jednou, až si přede mne stoupneš,
jednou, až začneš mě hřát,
za ruku až jemně mě chytneš,
nebudu se již ničeho bát.
Co víc mám já si přát?

Jednou, až ten den přijde,
jednou, až ty při mě budeš stát,
slunce nám pak opět výjde
a já budu se usmívat. 


Představy
Jsou to představy,
představy o tom, co by mohlo být.
Jsou to představy,
něco, co dá se zpochybnit.
Jsou to představy,
představy o mně i o tobě.
Jsou to představy,
představy v různé podobě.
Jsou to představy,
však jaká je skutečnost?
Jsou to představy,
s představou na věčnost?



Změna času
Změna času je zlo,
změna času zimního na letní.
Rychle se to přehouplo,
jak vlnky s loďkou výletní.

Probuzení je šílené,
a jako kopanec do zadku,
zvolávám: "ach néé"
a z postele šup po zpátku. 

Loudám se jak mrtvola,
nejradši bych ještě spala,
však nebudu za vola,
a radši jsem rychle vstala. 

Obrázky mám z pinterestu.


Mám toho pochopitelně i víc, ale třeba zase příště. Jedny z vybraných. 

Tak se mějte krásně, Vaše Simix!💔


Komentáře

  1. Simi? Jakože vážně? To je úplně bomba ♥. Já nemám slov :-) prostě takové kratičké básničky a řeknou víc, než kdyby byly půl kilometru dlouhé :-) Strašně se mi tyhle 3 líbí, nejvíc ty první dvě, Jednou až a Představy, ale i ta třetí je skvělá, ta je zase celkem vtipně pojatá, ty předchozí jsou takové "vážnější" :-) Ale teda klobouk dolů, opět mi nezbývá nic jiného, než jen chválit, chválit a chválit :-) ♥ Jsi šikovná, opravdu a mně se to moc líbí :-) Těším se, až zase něco nového nebo i staršího přihodíš! :-)
    Zatím ti přeju aby se ti dařilo ♥ ve škole, i na brigádě :-) užívej si sluníčka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Vypadá to, že se ti opravdu moc líbí ♥

      Vymazat
  2. Moc hezké básničky, takové milé, krásně zrýmované. :-) Těším se na další autorskou tvorbu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta třetí mě pobavila! :D Hodně pravdivá. A ty dvě předchozí jsou moc krásný, mají něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš talent! Jsou to úžasné basničky, ta posední mě trochu pobavila. Změnu čas nenávidím :D
    Kéže bych uměla takhle krásně psát. :) Je úžasné, jk najdeš to slovní spojení, tak že to k sobě pasuje. Měla by jsi vydat nějakou sbírku. Počkej asi tak dva měsíce a můžu být tvůj sponzor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě bych si i tvoi sbírku koupila.
      Nepřemýšlela jsi o tom? Nebo to můžeš udělat i jako e-book :) SSamozřejmě jako sbírka by to bylo super, mám ráda, když si takhle mohu na autobusovém nádraží číst básničky :)

      Vymazat
    2. Děkuji moc ♥
      Ano, přemýšlela jsem o tom. Sponzor? Fakt? :O

      Vymazat
  5. Vždycky mě fascinovalo, kde se to v lidech berech, jak jsou schopni své pocity napsat do slov. Nejvíc mě zaujala první, kdo ví, kdy bude to 'jednou')) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)