Za kamerou.

Zdravím své čtenáře,

v tomto článku bych Vám chtěla nacpat pod nos existenci dalších (nových) videí, která jsem za poslední dobu natočila.
Teď jsem se natáčení docela věnovala. Přiměřeně. Ani ne málo, ani ne moc.
Z důvodu, že podobný článek byl nedávno, tak v tomto článku nebudete tak přehlceni.
Videa budou tři. "Jenom". 😇😁

1. Publikováno 27. 6. 2018 
Jde o rozhovor v autě. Můj bratránek (YT: LeapParkour) mi pokládal otázky ohledně mého YouTube čenlu. I já mu v jiném videu pokládala otázky, ale naopak ohledně Parkouru, ale to u mě nevyjde. Vlastně nikde, prý chybí konec onoho videa.


Jo, mimochodem, viděli jste toto? Video z Českých Budějovic. 


2. Publikováno 1. 7. 2018
Nedá se přímo říct, že bych byla závislá na instagramu, ale podle mě je to nejlepší sociální síť. Už proto, že ráda fotím a prohlížím si pěkné fotky a obrázky. A tvořím si vzpomínky... instagram= fotodeník!
😅


3. Publikováno 6. 7. 2018
Video je natočeno o svátečním dnu 5. 7. 2018 na koupališti. Ten den zrovna nebyl nejteplejší, den předtím byl lepší, ale zrovna jsem měla sebou GOpro, což je vzácnost, protože své GOpro zatím nevlastním. A tak jsem se v ledové vodě zdržovala delší dobu, než bych normálně činila. Zahříval mě dobrý pocit ze zajímavých záběrů, které toto zařízení umí. Sestříhala jsem ho ještě ten den. Přemýšlela jsem, že video zveřejním až 7.7., ale už je možné ho vidět.

No a to by bylo vše. Moc ráda to neříkám a ani nepíšu, ale ... Budu ráda za sdílení apod. Víte, co myslím 😁😇

Tak se mějte krásně!
Užíváte léta? Já hlavně pracovně, ale je to fajn.
S.

Komentáře

  1. Jů, tak tohle mě baví, další nálož videí :-) pro mě je asi lepší, když to dáš takto na blog, protože na YouTube teď moc nekoukám a tak mi vždycky ty nové videa od tebe uniknou :-) ale díky tomu, že to hodíš sem, tak jsem hned v obraze :-)
    První video rozhovor je super... celkově, i ty položené otázky, i jak odpovídáš... má to hlavu a patu. Jen škoda, že občas je ten zvuk vašich hlasů přehlušen motorem :/ ale chápu, že je to asi první video takhle z auta a nemohli jste vědět, jak to bude se zvukem :-) ale tak měla jsem to na PC zhlasené na maximum a dalo se to :-) kdo chce video koukat, nějaký způsob si najde :-)
    Druhé video o Instáči je rozhodně zajímavé... hlavně pro ty, kteří Instagramu hoví a je to jejich oblíbená sociální síť - což moje je, takže mě to bavilo :-) - mám ráda videa, kde takhle povídáš :-)
    A třetí video? Viděla jsem nějaké ukázky (fotky, InstaStory) už na Instáči a přemýšlela jsem, jestli náhodou nebudeš dělat i video a? Je! :-) Je suprové! Ty záběry jsou naprosto T O P ... GOPro je prostě pecka, ať si říká kdo chce co chce... asi by mi též bylo jedno, kdyby voda byla studenější než obvykle, kdybych měla tuhle kamerku... protože ty záběry fakt stojí pak za to :-)
    Takže celkově se mi videa opět líbí :-)!!!
    Užívej si léta dál :)) i když pracovně, ale i tak... hodně zážitků ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká vide. Docela ti závidím, že máš koule na to natáčet, já jsem vždycky chtěla ale asi na to nemám odvahu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. To summer video je moc super! Pkěné záběry, zpracování, jde ti to! :)

    www.maly-kousek-nebe.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super videa, líbí se mi moc! :-)
    A tvůj blog a motto v záhlaví ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  5. To první video je udělané ve stylu který se mi líbí už z jiných pořadů :) to druhé mě pobavilo díky tvému změněnému hlasu :D a v tom třetím máš hezkou písničku a záběry z koupaliště :) vypadáš jako fajn holka!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)