Back to school | Zpátky do školy

... 👦👧👉📐📓🏫📚 ...


Je to tak, děti se navrátily do škol a školek. Je to pro mě docela i neuvěřitelné, ačkoli mi prázdniny přijdou už docela dlouhé. Není divu, prázdninuji už od června a do konce září ještě budu. Udělala jsem zkoušky na jaře docela brzy a škola mi začíná až 1. října. Vysokoškoláci to mají zkrátka trochu jiné. I přesto, že mi prázdniny přijdou už docela dlouhé, nemůžu asi nějak stále pochopit, že ostatním ta škola už začala. Třeba bráchovi. Přijde mi, že jsme přes ty prázdniny skoro nic neprožili, ačkoli jsme pouze nebrigádničili a byli i na nějakém tom výletě nebo několikrát na koupališti... přestože to nebyly pravidelné návštěvy jako před pár roky Jakože návštěvy toho koupaliště. Už mě to ani tolik netáhlo, jako dřív. Asi jsem už trochu víc vyspěla. Bratr mě dokonce většinu času prudil a jsem ráda za klid, co mám teď, ale prostě mi to najednou přijde trochu líto... Že už je ve škole, ale co už. On se tam těšil a i já se docela těším. Už dlouho se těším, ale na druhou stranu mi bude chybět tahle práce, brigáda, ti lidé. I přes určitý druh námahy. Nemám ráda loučení a opět jsem si zvykla na něco jiného. Předtím se mi nechtělo opouštět určitou skupinku lidí a teď se za ní až tolik neženu. Prostě to tak mívám a pak se to zase změní, jakmile s těmi lidmi začnu trávit čas. Teď se spíš ale opravdu těším na školu, jako takovou a na takový to žití sama za sebe.

Nechci ale psát více o podobných věcech, ale pochlubit se svými novými videi na aktuální téma.
#navratdoskoly #podzim | #backtoschool #autumn 



Nikdy jsem nenatáčela video na toto téma. Prosím i o nějakou reakci přímo u videa. Pochopitelně to není nutné a stačí názor v komentářích tady na blogu. I to je dost. Kolikrát mám ale zvláštní pocit, když na blogu ohledně videa mám plno komentářů a u videa nepřiskočí žádný like. Já si ve videích o likes a sledování nikdy neříkám. Přijde mi to zbytečné a dokonce nevhodné, ačkoli to dělá plno youtuberů. A i kvůli tomu, že to píšu sem, si přijdu hloupě, ale pro jednou... 

No a ještě jsem zvlášť zveřejnila video s outfity, ačkoli je obsaženo ve videu Back to school.


Co Vy a škola? 

Hlavně, ať se Vám ve škole, ale i celkově daří a není nic špatného na tom vzít do ruky sešit nebo učebnici, otevřít a aspoň si látku 2x přečíst. Na mobilech budete i většinu dalšího času. A pokud si to nějak časově rozvrhnete, stihnete i mnohé jiné...
Psáno s láskou!💗

S. 

Komentáře

  1. Nám vysokoškolákom sa žije skvele, to aj ja musím uznať :) Ale už sa treba postupne znova dostať do toho školského režimu., aj keď začíname neskôr.
    Nejde mi na počítači momentálne reprák a slúchatká nemám pri sebe, takže video si teraz pustiť nemôžem. Ale pri ďalšej návšteve sa k nemu určite vrátim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím! Já už bohužel capkám do školy :D a ještě ke všemu maturitní ročník a absolutně mi přijde, že nejsem připravená :D každopádně máš příjemný hlas, hezky se tě poslouchá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude dobrý, na přípravu máš ještě čas, ale fakt se připravuj :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  3. Jejda, to ti závidím, nám už akademický rok na výšce začíná příští týden, takže ty "prázdniny" - i když pro mě jako dálkového studenta to prázdniny už moc nejsou, když normálně přes rok pracuju :-( ale prostě ta doba prázdnin je vždycky taková jiná, no :-) tak moc delší "prázdniny" nemám no :-) ale tak dobrý 2 týdny, že jo! :D
    Užívej si ještě volna a klidu, :-) je to divné, když jsou najednou zase všichni ve škole... pokud teda počítám jen základku a střední... prázdniny utekly nehorázně... nechápu, že ta doba vždycky tak moc uběhne :-)
    Většinou se na tvoje videa dívám tady na blogu, protože na YouTube se skrz čas už moc nedostávám, tak jsem ráda, že je vždycky zhlédnu tady, protože aspoň vím, co natáčíš nebo tak :-) proto třeba reaguju hlavně tady a ne na YouTube :-)
    První video je moc fajn, tvůj hlas se mi strašně líbí a ráda jej poslouchám :-) víc takových povídacích viedeií! A nemusela jsi to ani zrychlovat, já bych si to klidně poslechla i v normál rychlosti :-P úplně jsem si zavzpomínala, jak jsem se na střední nebo na základku chystala :-) a jak se mi stejně občas stalo, že jsem na něco zapomněla :D
    Taky si pamatuju, jak jsem se učila a stávalo se, že se testy odložily... někdy mě to štvalo, někdy zase ne :D podle toho jak moc jsem byla naučená... ale vesměs jsem to vždy raději chtěla mít za sebou a hotovo :-)
    A určitě bych uvítala i video o VŠ :) mohlo by to být zajímavé! :-)
    Outfitové video je samozřejmě TOP :) Úplně na mě z něj dýchá ta atmosféra podzimu :-) moc hezky natočené... i jak jsi brána z výšky :-) to je DOST DOBRÉ! :) Vypadá to profesionálně :-)
    Měj se hezky a zase brzo ♥



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jo.. každý to má jinak :)
      Joo, to chápu, dobře :)
      Já jen, aby to video nebylo tak dlouhé :D
      A jsem ráda, že se ti můj hlas líbí :)
      Děkuji :D Vypadá to profesionálně, ale bylo to amatérský :D

      Vymazat
  4. Ano, žije se nám skvěle. Ale na druhou stranu ne vždy, že jo? :D
    Nám školní rok začíná až v říjnu, takže ještě 14 dní k dobru mám.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. tiez som clovek, ktory ked si na nieco zvykne, tak sa mu neodchadza lahko. ale potom si zvyknem zas na nieco nove a nechce sa mi zmenit zase to :D
    kamaratka tiez hovorila, ze jej skola zacina az 1. 10., ale mne uz tento pondelok a vobec sa mi tam nechce chodit. aj ked tam budem travit naozaj iba minimum casu. no zase budem musiet robit doma kopu zadani a hlavne diplomovu pracu...
    ako tak pozeram tvoje videa, tak mam tiez chut nejake natocit, akurat na to potrebujem jeden konkretny objektiv, ktory by som si musela pozicat od otca, ale nechcem, aby vedel, ze tocim videa, takze si ho musim brat iba ked nie je doma a cele je to prilis komplikovane, takze nakoniec vsetky moje napady na videa zostanu nezrealizovane :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vysoká škola je to najlepšie, čo do času, učenia a celkovo obdobie... ja som musela študovať popri práci, diaľkovo a doteraz ma mrzí, že som si nemohla užiť ten pravý vysokoškolský život.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)