☃ Manzara - zimní bundy ☃

Moji milí návštěvnici,

vítám Vás u nového článku, ve kterém bych ráda představila Manzaru. Těm, co ještě nevědí, co to Manzara je, to ráda vysvětlím.

Jde o e-shop, který nabízí různé druhy oblečení, ale třeba i doplňků, jako jsou šperky, kabelky, batohy, opasky a několik dalších. Co se týče oblečení, najdete tu šaty, trička, kalhoty, zimní a kožené bundy, leginy, svetry, plavky a mohla bych pokračovat. Nabídka je pestrá a moderní. Máte možnost si vybrat z několika velikostí, ale i barev. Ceny jsou docela slušné. Více bych Vám napsala třeba jindy, ale to se ještě uvidí, podle toho, jak bude mít tento článek úspěch, ne jen u Vás, mých drahých čtenářů.

Každopádně, s tímto článkem zatím nekončím, právě naopak. Léto nám už zamávalo na rozloučenou, dny se ochlazují, je tu podzim a pomalu přichází i zima. V takovém období nesmějí chybět pěkné a teplé bundy. Manzara nabízí zimní bundy dámské, na výběr jsou i bundy kožené. Pojďme se na nějaké podívat a zároveň se ponořit do představ chladnějších dnů. 

 Když si představím podzimní procházku parkem, mezi padajícím listím z okolních stromů, v mé představě mám na sobě bundu podobnou těmto. (Najdete je na stránkách www.manzara.cz.)
V ruce držím fotoaparát a fotím si tu podzimní krásu. Listí, stromy, veverku probíhající kolem lavičky, mezi stromy a kaštany. Cítím se dobře, elegantně a není mi zima. Mám totiž jednu z  bundiček, které nabízí Manzara. Třeba tuto červenou. Moje prsty pomalu pociťují chlad a já ukrývám ruce hluboko v rukávech.


       Po této příjemné podzimní procházce, ve své představě, navštívím oblíbenou kavárnu. Slečna servírka mi pochválí bundu a já se s poděkováním na ni usměji. Tváře mám červené. Usedám ke stolu, objednám si horkou čokoládu, možná kávu. Bundu odkládám na židli. Nemám ji na sobě, ale i tak je stále v mé blízkosti. Piji teplý nápoj a čtu knihu. Občas se podívám z okna na ulici a vidím, že se rozpršelo. Usměji se. Déšť mě nezastihl během toho, co jsem fotila. Myslím, že by ale má bunda pár dešťových kapek zvládla. Než dopiji a dočtu stránku, déšť ustává a já se pomalu vydávám večerním podzimem domů, oblečená opět ve své bundě z Manzary. 
Máte rády kožené bundy? Proč v takovém období nějakou podobnou nemít? 


Můžete se dočkat i různých slev a akcí.

1.  kožená bunda DAMARIS - červená > 1 299,-
2.  bunda ZORAIDA - černá > 999,-
3.  bunda ZORAIDA - růžová  > 999,-

(Materiál bund: 100% polyester.)

Do jaké z těchto bund byste šly Vy? 




Stejně jako představu o podzimu, mám i představu o zimě. Je velice podobná, ale přesto má několik rozdílů. Třeba obměna oblečení, tudíž i bundy. Představuji si třeba teplý kabátek nebo bundu, která je delší, třeba po zadek. Na kapuci může mít huňatý kožíšek. Vybrala jsem Vám sem několik pěkných kousků z jmenovaného e-shopu.

Představy pokračují...
Na rukou mám rukavice a nebo je mám zastrčené v kapsách oné bundy. Nefotím. Je mráz.
Padá sníh.
Jdu z města, kde jsem nakupovala
Vánoční dárky, pokud jsem je zrovna nepořídila na www.manzara.cz, což není špatný nápad. Třeba červená zimní bunda PARKA KATHARINE, která Vás zahřeje na zimní dovolené někde na horách. 
Dělám stopy ve sněhu a kráčím si to cestičkou mezi domky. Stále sněží. Potkám známou a dáme se do řeči. Bavíme se o Vánocích. Jaké pečeme cukroví, kde sháníme dárky a podobně. Když jsme u těch dárků, ptá se mě, odkud mám tu pěknou bundu, kterou mám na sobě. S radostí ji to řeknu. Až se na e-shop podívá, zjistí, že si bude mít  z čeho vybírat. Příliš se nezdržujeme, mrznou nám nohy. Rozloučíme se, popřejeme si krásné Vánoce a pokračujeme každá ve své cestě. Když dojdu domů, uvařím si teplý čaj, zachumlám se do deky a sleduji svůj oblíbený seriál. 






Tyto dvě pěkné bundy, jak můžete vidět, jsou otepleny příjemným materiálem.
(100% bavlna, 100% polyester, 100% synthepon)

1. DENIMOVÁ PARKA ALENE - modrá > 1 799,-
2. PARKA CATHARINE - červená  > 2 390,-
3. džínová bunda ARETHA - maskáčová > 999,-
4. Bunda FATIMAH - černá > 1 499,-
5. + 6. PARKA bunda MARJORY - červená nebo šedá > 1 990,-

Bund je mnohem více na stránkách. Určitě se podívejte.

A co Vy? Jaké zimní bundy máte rády? Nebo radši kabáty? Líbily by se Vám některé z těchto bund?

Snad se Vám článek líbil a třeba jsem Vás i nějak inspirovala.
Vaše S.


Komentáře

  1. Téda, tak to je moc povedený článek spojený s pěkným vyprávěním a skvělou inspirací na bundičky. Podzim i zima se nezadržitelně blíží a je potřeba se pořádně připravit :-)
    Líbí se mi snad všechny bundičky, které jsi tady sdílela :-) přesně tento typ mám ráda! Třeba ta světlé růžová nebo černá kožená? Nebo i ty kabátky a bundy na zimu... moc krásné... na web se určitě podívám :-) nebránila bych se si nějakou objednat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla spolupráci s Manzarou a hrozně se mi líbila ta červená parka s chlupatou kapucí a pořád líbí! :D Jinak jsi článek moc pěkně zpracovala. Jde vidět, že tebe samotnou to bavilo :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, já už tak nějak pomalu přemýšlím, jakou zimní bundu si letos pořídím! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, ty bundičky vypadají vážně pěkně :) Zrovna nějakou takovou sháním, některé z nich mi opravdu padly do oka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiši! Všechny tyto bundy bych hned brala. Jsou opravdu krásné :) ♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se líbí asi jenom ta úplně poslední s růžovým kožíškem .. nevím, kožené bundy se mi všeobecně příliš nelíbí, jedině křiváky .. jinak mi to přijde jak totální motorkářský styl a na to já nikdy nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  7. pekný článokl prekný výber bundičiek! ♥.
    ja som však viac kabátová :).

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten riflový zimní kabátek ( parka) je boží, fakt úplně můj styl, jen ta cena není moc příznivá :D

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za pěkné komentáře slečny a jsem ráda, že se Vám bundičky líbí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)