Nádech pro poezii, výdech pro okamžiky a zkušenosti

Mé srdce nezapomíná 


Procházím pod blankytně modrou oblohou
a nemysli si, že mé srdce zapomíná.
Proč soudit lidi, co za to nemohou,
však nevím, čí je to tedy vina. 
Ať je obloha plná hvězd či šedá, 
občas já na tebe vzpomenu si. 
Však na srdce mé prach už si sedá
a já vím, že tu pro mě dávno nejsi. 

- má nejnovější básnička,
další mé básničky na @photos_simix


Ahoj, moji milí čtenáři,
je toho hodně, co bych chtěla sdělit a zároveň si uvědomuji, že toto už není blog, kam píšu všechny své zážitky. Jakože takový ten deníčkový. Takový blog už prostě dávno není. Na druhou stranu tu přidávám články o svých videích, tak bych to tentokrát mohla podložit trochu více deníčkovým, ale i úvahovým textem. 



Než začali prázdniny, opravdu se mi nechtělo odcházet z města, kde studuji. Poznala jsem tam hromadu lidí, zvykla jsem si na něco jiného, ale nedalo se nic dělat. Začala jsem dělat brigádu u nás na poště (už třetí léto) a nějak jsem si zvykla opět na to. Občas to byla fuška a vstávání něco málo po páté bylo stále těžší, ale oblíbila jsem si kolegy/ně i lidi na rajonu. Už mě znají z minulých lét a kolikrát si se mnou povídali. Chvílemi jsem se však těšila zpět na vysokou. Tentokrát ani ne tolik kvůli lidem, ale čistě kvůli studiu, protože mě to upřímně baví, ačkoli toho teď budu mít opravdu hodně. Jak jsem již psala, ve městě, kde studuji, jsem poznala obrovské množství lidí a přes ty lidi jsem kolikrát poznala i další lidi. Takový řetězec. Dokonce tam teď začnou studovat některé kamarádky, které znám již ze střední a bude tam celkově i plno nových lidí, takže myslím, že budu znát zase víc a víc lidí... už to skoro není ani možné. Minulý rok jsem i hromadu lidí poznala na Seznamovacím kurzu, který byl ještě předtím, než jsme nastoupili do školy. O tom mám na YT video také. Teď jsem na seznamováku nebyla, ale i tak se mi povedlo seznámit s dalšími lidmi, aniž by mi začala škola. Do té mi zbývá ještě pár dnů. Začalo to tak nějak nevinně a náhodně. Na instagramu mě prý už delší dobu sledoval jeden ze studentů a tam se mě jednou někdo zeptal, kdy bude další video, tak si našel můj YouTube kanál. Když se dověděl, že opravdu natáčím, ozval se mi Napsal, že je členem NSTV - nezávislé studentské televize JU, že hledají nějaké členy, zda bych s nimi nenatočila video a tak. Uplynul asi tak měsíc, dva.... a opravdu se to stalo.
26. 4. 2018 jsem přijela. Dostala jsem na prostudování scénář a zalitovala jsem, že jsem ho nedostala do rukou dřív, že bych ho aspoň prostudovala ve vlaku. Nemohla jsem si ten text zapamatovat. Někde jsem ho i četla a v jednom záběru to jde i dost vidět, takže jsem zvědavá, co z toho vznikne, pokud z toho něco vznikne. Jinak by to mohlo být i dobrý video a byla to sranda. Místo jedné hodiny, jak se předpokládalo, jsme natáčeli čtyři hodiny. Asi ten klučina nečekal, že se mnou bude tolik práce, když natáčím na YouTube. No a od čtyř byl meeting NSTV, kde mě přijali jako člena a domlouvalo se co a jak :) Doufám, že to půjde dobře, že v dobré míře přiložím ruku k dílu a že nás budou lidi sledovat.
Trochu jsem si představovala tento akademický rok víc v klidu. Už z důvodu, že budu mít plnější rozvrh, jsem myslela, že budu večery trávit víc v klidu na koleji, ale oni se plánují dost natáčet i večerní akce, tak uvidím, jak to bude probíhat. Budu BUSSY, ale na druhou stranu by to mohlo být moc fajn... pokud nebudu nějak vytížená 😁 Až na to, že nebudu mít tolik času na určité lidi. Uvidím, uvidíme.
Natáčeli jsme video pro prváky, abychom je trochu obeznámili s naší univerzitou a já si vzpomněla, že jsem navrhla, že bych mohla natočit video o vysoké škole, což jsem zmínila v posledním videu a někdo se mi ozval, že by to byl dobrý nápad, tak tady to je.. akorát na dvě části...
Ačkoli mi škola ještě tak zcela nezačala, já mám pocit, že jsem ji ten den už odstartovala a najednou mě to začalo zase táhnout. Každopádně bych chtěla odpočívat o něco víc, než minulý rok.


Edit: Vyšlo video na NSTV:



A co Vy a Vysoká Škola? 
S.

Komentáře

  1. Já se taky těším do školy! Ale když to někde řeknu, lidi si ťukají na čelo :-D A na to natáčení se těším, určitě sledovat budu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teprve na vysokou školu připravuji, ještě mě čeká projít maturitou. :D Ale rozhodně to bude něco jiného, rozhodně asi s poznáváním lidí, pokud, jak píšeš, jsi jich poznala opravdu dost. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se mám akorát letos na výšku hlásit. Rozhodně maturitní ročník vnímam už teď jako zajímavý rok. Tak uvidím, co přinese. Držím ti palce, ať ti tam vše vychází!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná videa :) je zajímavé takto vidět video ze známého prostředí, kde se teď budu od 1.10. zase denně pohybovat :D jinak pro prváky určitě super průprava. Vzpomínám si na sebe jak jsem tam v prváku občas tápala a nevěděla co a jak chodí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tvá dvě videa, ale i "oficiální" video NSTV je fakt paráda :-) pro prváky nemůže být nic lepšího :-) já bych tohle také ocenila, kdybych na VŠ začínala, protože v té době jsem absolutně ve všem tápala a nikdo nám nic nevysvětlil... kór nám, dálkařům... to byla maturita sama o sobě :D vyznat se ve škole a ve všem okolo, co se školy týká :-)
    Do nového akademického roku ti přeju jenom to nejlepší :-) aby ti to nadšení vydrželo, aby si stíhala všechno, co jenom chceš a poznala jsi zase další skvělé lidi :-) aby si toho neměla příliš, ale aby si vše v klidu zvládala! :-) Hlavně hodně energie a štěstí :-)
    Ještě jednou - videa jsou super,... srozumitelné, výstižné a hlavně ti to tam moc sluší! :-)
    Měj se zatím krásně ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné video :). Doteď se s holkama smějem, jaké to bylo točo, když jedna naše spolužačka řekla dotyčnému učiteli "profesore", přestože byl "jen" doktor :D, to nás hned sjel, že až bude profesorem, tak nám o tom řekne :D. Větší problém to je na zkoušce, tím si člověk někdy potupluje F už na začátku zkoušky:D.
    Jinak je moc fajn, že jsi takovou nabídku dostala, gratuluju, a ať se ti tam daří! :) A když nebudeš stíhat, tak přece můžeš skončit:), někdy to ale není tak horké, jak se zdá:).

    www-maly-kousek-nebe.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. V první řadě musím pochválit básničku, protože je fakt skvělá! Co se týče školy, tak já jsem bohužel stále na střední a hrozně vám vysokoškolákům závidím, protože studujete něco, co vás zajímá :D A je super, že tě to baví, tak by to mělo být :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)