Votoč vohoz!

Oblečení sem, oblečení tam...
Oblečení všude, kam se podívám. 


Vítejte u dalšího článku! 👈

Edit: 10:31 25. 9. 2018
Už je to týden od jakési spolupráce s Manzarou, ale ta na mě buďto již kašle, zapomněla nebo nemá čas. Počítala jsem i s touto variantou, že pro ně napíšu článek a bude to zcela zdarma, protože věřit něčemu jen tak? Ale možnost spolupráce se mi líbila. Měli mi zaslat zboží, co jsem si mohla vybrat v hodnotě 800 korun a případně by pak spolupráce pokračovala za peněžní odměnu. Od té doby, co jsem článek však zveřejnila, mi ani nezobrazili zprávu, kde jsem jim posílala odkaz na onen článek. 
Odvolávám vše, co jsem napsala, paní byla na dovolené a nemohla mi odepsat! 😊
U Vás, čtenářů, však článek úspěch měl. Děkuji.
Jedna ze slečen mi psala, že s Manzarou spolupracovala také, ale že s ní má dobrou zkušenost. Že co slíbili, dodrželi. Já se s Manzarou setkala poprvé a chtěla jsem to vyzkoušet, když mi tuto možnost nabídli. Však co jsem tímto článkem pro ně mohla ztratit? Nic! Jen zjistit, zda mohu spolupráci s Manzarou věřit, nebo ne. Buď bych dostala slibovanou odměnu za článek a nebo nic.
Přeci jen mě spolupráce na podobný způsob láká. Pokud ale Manzara opravdu odměnu za jejich propagaci posílá, proč zrovna já byla ta, kterou oslovili a pak se za ní zpátky neotočili?


Vinted, Arnaque ou Fiable?Ale pryč od Manzary, ale ne zcela pryč od oblečení a doplňků. Už dlouhé roky znám stránku/aplikaci Vinted. Byla jsem na ní přihlášená, když mi bylo o několik let méně, ale krátce na to jsem s tím sekla. Nerozuměla jsem tomu. Přece jen jsem byla mladší, nezkušená, ... neměla jsem ani svůj účet. (Nemyslím ten na Vinted, chápete, ne? 😁)
Teď, po pár letech, jsem se k Vinted vrátila. Nafotila jsem tam pár kousků a teď možná můžu jen čekat, nebo možná sdílet informace o tom, že tam něco mám. Máte, případně znáte, Vinted? Měli byste o něco zájem? Můžete mrknout na můj profil.
Kousky, co nabízím jsou spíše nenošené, skoro nové. Jen mi zbytečně leží doma. A věci se hromadí a hromadí. Protože přichází něco nového, pěkného, čeho vám přijde líto to zahodit.

Nic jiného Vám dnes asi nechci sdělit.
Přeji příjemný den, dopoledne, odpoledne, večer, ... zkrátka kolik je v okamžiku, kdy čtete tento můj článek, hodin! 😅😊

Vaše Simix!

Komentáře

  1. Myslela jsem si, že článek ohledně bundiček byla s Manzarou spolupráce :-) a bylo to moc hezky pojato, nebylo to nic vlezlého, ale moc pěkné... spíš mě překvapuje, že se takhle "stáhli" a nekomunikují... Protože si myslím, že to byla originálně a fajn pojatá spolupráce! Co se týká Manzary, tak tuhle společnost neznám, nemám s ní zkušenosti, takže se o ně s tebou nemůžu podělit... ale je to teda nepříjemné. Slušně by bylo, kdyby alespoň dali vědět, ozvali se a napsali :-) ale takhle... Uvidíš, třeba se ještě ozvou a uvedou vše na pravou míru... bylo by to od nich docela žádoucí a slušné.
    Na tvůj Vinted se určitě ráda podívám :-) já objevila Vinted asi někdy minulý rok a jsem tam moc ráda :-) občas tam objevím kousek, který se mi vážně líbí a koupím si jej :-) nebo i sama občas něco prodávám :-) takže se na tvůj účet ráda podívám <3
    Zatím se měj moc hezky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Paní se už ozvala :) Měla dovolenou.
      Ok :)
      Měj se!

      Vymazat
  2. nedavno som si zalozila vinted ucet, akurat vacsinou je problem, ze som zo Slovenska, takze ak mi chce niekto poslat vec na dobierku, tak je to nechutne drahe. zatial som odtial kupila jedno tricko, ale inak mi ludia bud vobec neodpisu alebo fakt chcu horibilne sumy za postovne. na Slovensku sice funguje letgo, ale tam to s oblecenim nie je ziadna slava.
    na tvoj ucet na vinted sa urcite pozriem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Letgo také zkoušela, ale hned jsem ho odinstalovala, nějak mi to nevyhovovalo :) Je to složité no.

      Vymazat
  3. Účet na Vinted mám, ale žádné kousky tam nemám, ani momentálně neplanuji. Ale občas na tuto stránku zavítám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak už jsem jednou psala, tak moje zkušenost s Manzarou byla pozitivní. Proto mě hodně překvapuje, že teď u tebe hrají mrtvého brouka. ´Měla jsem úplně stejné podmínky jako ty a narazila jsem na víc slečen, které s Manzarou spolupracovaly a všem, o kterých vím, zboží zaslali... Rozhodně je to nevhodné, neslušné a na Manzaru to nevrhá dobré světlo.
    A teď k vinted :) Mám tam účet už asi 6 let, ještě když to byl starý dobrý votočvohoz. Většinou jsem tam nic neprodávala, ale spíše četla sem tam fóra. V posledních letech něco občas koupím nebo prodám, ale stejně raději čtu fóra :) Hlavně takové ty na pobavení :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takse to vysvětlilo, paní měla dovolenou :) Jako votočvohoz si to také pamatuji :D Já fóra ještě nějak nečetla :D

      Vymazat
  5. Já s nimi taky měla jednu spolupráci... Taky pouze jeden článek, ale odměnu mi zaslali:O To se divím teda... :/ Já teda na Vinted nikdy nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi posílali nabídku, nicméně se mnou to zrovna moc nepohlo, tak jsem ji nevyužila. Je ale dobře, že ti poslali odměnu. :) Jinak votočvohoz jsem znala a přišel mi originalnější název než vinted. :D Ale byla jsem tam, nicméně holky napsaly, že by něco chtěly, no a pak už se neozvaly. Nechápu. Ale možná si to založím znovu, protože mám doma zbytečné oblečení.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem poslední dobou začala Vinted víc používat, i když jsem ho znala už předtím. A můžu říct že už teď mi ušetřil poměrně hodně peněz! Poslední dobou na něj koukám skoro stejně často jako na facebook, a to je hodně často :D Ale spíš teda jen očumuji co kdo nabízí a jen když je tam vážně dobrá nabídka tak se ozývám. A zatím jen dobré zkušenosti.

    S Manzarou jsem taky před čtrnácti dny spolupracovala a všechno bylo v pořádku, stihla jsem to asi ještě než paní odešla na dovolenou.. ale vše proběhlo přesně jak mělo a odměnu jsem dostala..

    OdpovědětVymazat
  8. Vinted nemám, ale určitě kouknu, co tam máš :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)