Když si uvědomíte, že Vám jeden instagram nestačí, ani čtyři! 📸


👉 Tvorba fotek 👈

Ten pocit, když máte mnoho fotek na instagramu a už si připadáte docela i blbě, ale můžete za to, že rádi fotíte? 📷
Že se Vám mnohé fotografie, které vyfotíte, líbí a chcete je sdílet? A že Vás baví následná jejich úprava? A že dokonce najdete na svém instagramu fotky, které se Vám dřív povedly, ale šly by upravit ještě lépe v aplikaci, kterou jste objevili až někdy později?
Z toho důvodu, že rádi fotíte a tvoříte si tak i určité vzpomínky (#instadiary #photosdiary) a nechcete zahltit ještě víc už tak zahlcený instagram, si založíte další a další. A nebo taky ne. (A každý jsme jiný). Někdo fotky na svém insta promaže a jede znova, ale pokud jde o to, co jsem tu teď psala, tak je nejde jen tak promazat. A někdo jiný je takový, že nemá potřebu zahlcovat svůj instagram a sledující svými fotografiemi. Někdo by řekl dokonce zbytečnými.
Pro někoho je prioritou kvantita a pro někoho kvalita, ale co když je možné mít hromadu kvalitních fotek? Jasně, že je!
Snažím se teď nepřidávat tolik fotek, ale problém je, že fotím nové, nějaké jsou v zásobě a fakt myslím, že stojí za zveřejnění. Někdy mám období, kdy bych toho přidala hromady a jindy nemám náladu, chuť a ani čas a nepřidám nic.
Mám tolik inspirace. Tolik věcí okolo, co vidím, mám potřebu nějak zachytit, zaznamenat, zdokumentovat.
📸 Fakt mě baví fotit a upravovat. Třeba mi udělalo před pár roky radost, když jsem bráchu, který se kolikrát nenechá ani vyfotit, mohla vyfotit, fotku upravit a pak si ji dal jako profilovku. A klidně bych to udělala znova. A ne jen jemu. Nedělá mi problém fotit a ani být focena nějakým zkušeným fotografem. Třeba bratránek mi udělal už hromadu krásných fotek... a ne jen on. V jiných případech se nenechám jen tak vyfotit. Je opravdu otázkou, zda mě to baví a jde víc za fotoaparátem a nebo před ním.

A právě tímto článkem jsem vlastně asi chtěla říct, že začnu své fotky cpát i sem! 😁 Tak trochu jsem je začala vkládat mezi články už nedávno.
A vlastně bych je mohla přidávat i na We💜it nebo pinterest! Stejně jsem už někdy dřív začala a akorát na to zapomněla. Ale stejně si představuji trochu něco jiného. No uvidím, jak to udělám či jak budu pokračovat. Každopádně se focení a úpravě fotek chci věnovat.
Kdo chce, tak mě sledujte prostě tady:
A třeba příští článek bude nějaká fotogalerie! Já prostě začala psát tento článek s jasnou představou  která nebyla tak jasná, jak vidím. Chci mít prostor pro své fotografie, které budou k dispozici na prohlížení. #fotogalerie

Fotky v článku jsou pochopitelně mé.

Tak se mějte! 

Komentáře

  1. Já si všimla, že ráda fotíš a na Instagramu tě myslím i sleduji i na photos_simix, ale nejsem si jistá, musím to zkontrolovat. Fotky, které dáváš na svůj Instagram se mi moc líbí, často je i srdíčkuju, protože jsou opravdu hezké. Na tom 'tajném' Instagramu tě nesleduji, vlastně jsem ani nevěděla, že jej máš, ale nejsem si jistá, jestli by si mi to potvrdila, to nevím :-) jestli to vůbec zkoušet :D Nicméně - fotíš nádherně, na fotkách ti to sluší, nebo i to, co zachycuješ se mi líbí, takže uvítám, když tady nějaké fotky budeš sdílet... protože se nemáš za co stydět a je to fakt paráda ;-) Takže jen tak dál :-) Jak jsem psala, na Instagramu simix_krajickova jsem tvůj velký fanda!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! Tobě bych to potvrdila😊

      Děkuju moc♥️

      Vymazat
  2. Hehe, já mám taky čtyři instagramy! :D Někdy jsem z toho ale taková nesvá, nevím, kde zrovna jsem a mám pocit, že jsem tím úplně přehlcená. Někdy mám chuť to prostě všechno zrušit a na chvíli nebejt. Ale zase je fajn mít různý instagramy na různý věci, protože všechno se na ten jeden prostě nevejde, žejo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já v tom mám docela i pořádek. 😊😄 Jsem nevěděla, že máš taky 4.😃

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)