Krok za krokem po republice i dál? Aneb, kde jsem již byla.

Svět je plný zajímavých míst, někdy stačí vylézt z baráku!

Posledních pár dnů, možná týdnů, přemýšlím o tom, jaká místa jsem stihla už navštívit a jaká bych ještě ráda viděla. Třeba ve čtvrtek ve vlaku jsem tak chtěla zahnat jiné myšlenky, které by mě mohly dovést do smutné nálady. Možná to už opravdu přeháním, ale založila jsem si i nový instagram. Ach, pomoc! Ano je to tak! 😇😅
Ten je opět zaměřen na trochu něco jiného. Na cestování! I když je pravdou, že takové věci mohu přidávat i na instagramy, které už dávno mám. Mám na to připravený i Výběr pro příběhy. Nu což. Mnozí z lidí to nepochopí a já sama to jaksi nechápu, ale proč ne.
Proč ne 😂

Ačkoli jsem v tomto docela hrozná, aspoň si s tím vyhraji a přijdu na takové ty své snílkovské myšlenky, tudíž nebudu myslet na ty tíživější věci, na které budu muset myslet jindy.
Navíc, instagram je pro mě takové vzpomínkové místo. Jakýkoliv z těch istagramů, co už mám je jakýsi deníček z fotografií. Hlavně můj původní z roku 2014 - @simix_krajickova. Prostě ty fotky zachycují mnohé a lidé třeba ani netuší. Ale tak možná tuší, protože vlastně i Vaše fotky jsou z nějakého dne, z nějakého místa... vzpomínka prostě.
No, kdyby Vás to zajímalo @photos_simix mám od roku 2018, zítra to bude přesně rok. 
Stejně tak @bulletjournalbysimix ze srpna 2018, na kterém nejsem jaksi aktivní.
A @top_secret_simix od ledna tohoto roku, když jsem vyfotila fotku, kterou bych normálně nezveřejnila. Ale sakra, neměla jsem v plánu se to opět rozepisovat o svých instagramech. Jedna velká dotěrnost! Omlouvám se. 

Chtěla jsem napsat o místech, která jsem již navštívila... jejda pána, to nebude asi krátký článek.  😅
Už jen s pohledem na to, kolik jsem toho už napsala. 

Je tolik míst, která už nedovedu ani zmínit.
Začnu asi místem, kam jsem se od té doby už nepodívala a je mezi prvními v mém životě.

1. LOUNY
Žila jsem tam s rodiči několik roků v bytě v paneláku. Narodil se tam můj bratr. Chodila jsem tam do mateřské školy. Až na procházky, pobyty na hřišti a návštěvy cukráren toho nedovedu příliš napsat. Až později jsem zjistila, že je tam i nějaký zámek a pár dalších takových věcí. Třeba ani nemám v paměti zanechanou vzpomínku na to, jak vypadá náměstí. Ani nevím, jestli jsem na něm byla. 

2. JIHLAVA
Město, do kterého jsme občas jezdili se základní školou na výlety. Třeba do ZOO, do Jihlavského podzemí a tak. Také jsem tam byla jednou s babičkou nakupovat Vánoční dárky a nebo jsme tam jezdili do City Parku. Jindy jsem tam byla s bývalým kolegou a brigádníkem z pošty v City Parku v kině a na procházce a jinak tam vždy čekám na nádraží, když jedu do školy nebo ze školy domů. 

3. TEREZÍN
Někdy v deváté nebo osmé třídě, což mohl být tak rok 2013 jsme byli v Terezíně. Přijde mi tak strašně velká škoda, že nemám žádnou fotku odtamtud. A to jako ne že bych asi nefotila, nebo nevím, ale prostě nic nemám. Podívali jsme se do židovského domku. Tak málo prostoru a nízké dveře. Uličky náměstí byly v pravém úhlu, aby v nich byl přehled, co kdo dělá a kde je. Hřbitov. Věznice. Místa, kde židé hromadně spali. Je to zajímavé místo a nevadilo by mi se tam podívat znova. Ale jako nějaká místa tam si trochu pamatuji. Třeba si pamatuji, že mi i spolužáci a spolužačky říkali, že jsem jak semafor. Měla jsem červený batoh, zelený kalhoty a žlutou bundu? Nejsem si jistá už přesně... fakt křiklavá. Jsem měla teda styl.
Spíš se to tak nějak sešlo zrovna 😆
Nikdy bych se tak už neoblékla.

4. LIDICE
Opět výlet se základní školou. Bohužel nevím, jestli do Lidic nebo do Ležáků. ale prostě nějaké z těchto měst, co bylo vypáleno. Byly jsme i na lodi a kluci nás holky mlátili obrovskými kopřivami po nohách. Mě bohužel trefili i do obličeje. To jsem byla někdy v šesté třídě asi. 

5. GOLČŮV JENÍKOV
Když jsme se s rodiči odstěhovali z Loun, bydleli jsme v GJ. Jako bydleli jsme tam asi 11 let, takže to už těch fotek bylo víc, ale také jsou kdo ví kde, tak mohu čerpat především jen z toho, co mám na svém původním insta. Najdete i na mém novém insta - věžičku s hodinami.
Pozn.: OK, zálohování fotek na GOOGLu je super věc! 
Co všechno je možné v G. Jeníkově vidět, ačkoli je to malé město a hodně lidí toto místo nazývá prdelí světa? Ačkoli ho zná i několik Pražáků? Kromě MŠ, ZŠ, radnice, obchodů dvou nádraží (GJ je dost dlouhé město), tak je tu i Synagoga, která byla pár kroků od domu, kde jsme bydleli. Nemám její vlastní fotku, ale to třeba ani kašny, ...

Tyto dvě budovy jsou kousek od základní školy.





6. HAVLÍČKŮV BROD
Místo, kde jsem se narodila. Místo, kde teď trávím i nějaký ten čas, od doby, co už nebydlíme v GJ. Pěkné město. Poznala jsem tu hodně lidí. Dělala jsem tu autoškolu a tak dál.





7. HOŘICE
Vesnice na Vysočině nedaleko Humpolce, u dálnice s docela velkým rybníkem.
U známo-příbuzných.



8. ČÁSLAV
Také pěkné město, ve středočeském kraji, kde jsem navštěvovala střední školu.
A dva poslední roky jsem tam byla i na internátu.




9. STARÁ HUŤ U DOBŘÍŠE, STRŽ aj.
Opět jde o školní výlet, tentokrát se střední školou. Podívali jsme se do míst, kde trávil čas Karel Čapek. Strž. Pak jsme se podívali i na zámek v Dobříši. Bohužel nemám skoro žádné fotografie. Objevila jsem na insta jednu, která je z toho dne, ale z té by jste nepoznali nic kde a co. Je na tom nejnovějším insta.

10. ČESKÝ RÁJ
V Českém ráji jsem byla dvakrát v létě s prarodiči, bratránky a bráchou. Měli jsme pronajatou chalupu, oba roky jinou. Naposledy jsem byla v Českém ráji se střední na konci třeťáku. Je to moc pěkně místo plné skal, stromů, šutrů, soch,... Trosky s věžemi Panna a Baba a tak dál.






11. STVOŘIDLA (Světlá nad Sázavou)
Krásná kamenitá a skalnatá příroda u řeky Sázavy. Opět jsem tam byla několikrát s prarodiči, bratránky a bráchou. Myslím, že někdy i se školou.

12. ORLICKÉ HORY
Babička s dědou tam mají chalupu, kterou budou asi prodávat. Jezdili jsme tam každý rok od doby, co jsem byla ve druháku. 




13. JIZERSKÉ HORY
Ve druháku na střední škole jsme tu byly na lyžařském kurzu. Až na zážitek na běžkách to bylo moc fajn! Byly jsme se podívat na Jizerskou padesátku, prošli se a došli i k nějaké rozhledně s hospodou, už fakt nevím jméno, pokud nějaké má. Taky jsme natáčeli video na můj YouTube. Natáčeli jsme "challenge" s balónky a héliem. Natáčeli jsme v našem pokoji. Před kamerou nás bylo asi pět, ale v místnosti byla nacpaná větší část třídy. Pozorovali a občas něco pronesli. 😂 Byla tam s námi myslím i jedna třída ze základní školy z vesnice, kterou znám. Kluci tam mě a nějaké další holky nabalovali, ale byli na nás moc... mladí 😂



14. PRAHA
V období těžkých chvil, kdy jsem bydlela ještě v GJ (viz nahoře), přála jsem si někam vycestovat a lákala mě i Praha. V tu dobu jsem sledovala TvTwixx a ti natáčí především v Praze. Párkrát jsme byli v Praze se ZŠ a to v Národní bance a Technickém muzeu a to v samý den. Byli jsme tam asi i jindy, ale příliš si to nepamatuji. Pak jsme tam víc byli se střední školou na různých exkurzích a výletech. Třeba v Národním divadle, nebo v Anglickém divadle The Bear Educational Theathre. Signaldest 2016. To jsem měla i přítele z Prahy a taky jsem tam jezdila na přijímací a talentové zkoušky na Karlovo u univerzitu. Pak i v létě 2018 výlet s taťkou a bráchou. Byly jsme v zrcadlovém bludišti apod. V prváku na vysoké jsme několik dobrovolní jeli s vyučujícím na Dějiny výtvarného umění do Rudolfína a další galerie. Ve druháku v prvním semestru jsme byli v Praze ve Waldorfské MŠ. Zkrátka jsem nakonec byla v Praze docela dostkrát. 






RUDOLFINUM Praha




+ BRANDÝS NAD VLTAVOU
Měla jsem tam talentové zkoušky z tělesné výchovy na Vysokou školu do Prahy. Odvezl mě tam taťka. Bylo plavání, běh, driblování a přihrávky o zeď a pak gymnastika. Problém pro mě byla práce s tím basketbalovým míčem, ačkoli jsme na střední i základce s ním cvičili. Pak kotrmelec dozadu byl a je pro mě problém, ale zvládla jsem to jinak všechno v pohodě a úspěšně. 

15. KUTNÁ HORA (KOLÍN)
V Kutné Hoře jsem byla už i někdy dřív. Třeba v rámci letního tábora a možná i na třídním výletě se základní školou. A se střední školou v galerii. Projít si ji ale podle svých představ a plánů jsem mohla až s mamkou v létě v srpnu 2018. Naplánovaly jsme si výlet vlakem. Celé jsem to vymyslela. Kudy půjdeme, kam půjdeme. Ten den jsme se nachodily opravdu hodně, protože jsem chtěla v tomto období koupit nový vak a diář s tvrdými stránkami na kaligrafii, ale tam to bylo k nesehnání, takže jenom přes samotné náměstí jsme prošly tak pětkrát a už i bez navigace. Stavily jsme se tam na oběd, podívaly jsme se do chrámu sv. Barbory. Mám ráda takováto historická města s památkami. V nějakých uličkách a zákoutích takovýchto měst si přijdu jak někde v zahraničí. 😄😇




16. ČESKÉ BUDĚJOVICE
Město, o kterém jsem věděla naprosté kulové. Město, ve kterém jsem nebyla do té doby, než jsem začala dělat přijímací a talentové zkoušky na Vysokou školu. Je pravdou, že jsme ve třeťáku, kdy jsme na střední škole měli vodácký kurz, tu strávili nedaleko den ve stanu. 
Jeden den se psaly testy, to jsem tu myslím byla i s babičkou. Jiný den jsem tu byla na talentových zkouškách z výtvarné výchovy, hudbení výchovy a dramatické výchovy. To jsem tu byla s taťkou a ten si vyjel na Hlubokou, zatímco jsem se činila. Nevěděla jsem, kdy skončím, ale když jsem skončila, dala jsem mu vědět. Zavolala jsem mu. Škoda, že jsem nevěděla dopředu, v kolik skončím, abych mu dala vědět dříve, ale ničemu to nevadilo. Myslela jsem, že je někde v ČB, ale v telefonu mi řekl, že je mimo, že jel právě na tu Hlubokou a tak jsem seděla nedaleko školy na lavičce u řeky, pak se šla projít. Myslím, že nejdřív na jednu stranu, kde jsem došla na menší travnatou plochu, kde byli nějací opilí pánové a bezdomovec, co šel naproti mě mi řekl, ať tam radši nechodím, že jsou docela rozjetí. Tak jsem se otočila a šla směrem, co ten bezdomovec, ale ani tomu jsem příliš nevěřila. 
😅😇
Pak jsem se vydala na druhou stranu. Říkala jsem si, že se chci podívat na náměstí. Šla jsem přímo za nosem a pak mi něco řeklo, ať jdu doleva a kam jsem nedošla? Seděla jsem u kašny, udělala si pár fotek. 
Po třetí, když jsem byla v ČB, tak to bylo na zápis. To jsem tam jela poprvé sama a vlakem. Nestihla jsem zápis v Praze a přeci jen mě to víc lákalo do Českých Budějovic. Ačkoli jsem v Praze měla v tu dobu ještě tak nějak přítele, ale nebylo to ono z mé strany. Překvapilo mě, že Pedagogická fakulta má dvě budovy. Zápis se konal v jiné, než přijímačky. Přijímačky byly na Dukelské a zápis na Jeronýmově. Babička mi vytiskla mapu. Prošla jsem Lannovou třídou a našla to bez problémů. Po zápise jsem si sedla na nedalekou lavičku a začala jíst řízek s pečivem. Přišel za mnou bezdomovec a prosil mě o cigaretu a peníze. Řekla jsem mu, že cigaretu mu nedám, ale na nějaké drobné jsem chtěla mrknout, ale hned se u nás objevil pan policista. Říkala jsem si, že policisté v Českých Budějovicích jsou nějací dochvilní, ostražití a všechno. Řekl bezdomovci. "Copak nevíte, že se tu nemá žebrat?" Trochu se strkali, pokřikovali na sebe. Ten policista očividně chtěl mít dost respekt a možná na něj byl dost rázný a strkal do něj zbytečně, ale práce jinak dobrá. A pak nastalo samotné studium v tomto městě. Začala jsem tu trávit většinu času a zamilovala jsem se do tohoto místa. Hodně prošla a ještě i druhý rok jsem poznávala teprve nějaké kouty a podniky. České Budějovice jsou jedna velká kapitolka sama o sobě. 
💙







17. ČESKÝ KRUMLOV (Kleť)
Tak tady jsme byli na výletě s tou střední školou, když jsme měli ten vodácký kurz. Ten den jsme si Krumlov dost prošli. Byli i na zámku. Nebo to je hrad? Prý je to oboje.  Každopádně si pamatuji ten Plášťový most. Jídlo mi tam přišlo velice drahé, ale tak je to turistické město. Jinak jsem tamtudy projela akorát autem, ale nevadilo by mi si tam někdy znova zavýletit.

Z Kleti jsme sjížděli na koloběžkách, to byla jízda Vám povím.

18. HLUBOKÁ NAD VLTAVOU
K zámku na Hluboké jsem se chtěla podívat už v prváku, ale nějak jsem se k tomu nedostala. To mi umožnil až můj přítel na začátku nového akademického roku (říjen 2018). Teda, v tu dobu to můj přítel ještě nebyl, ale udělal mi tím opravdu radost. Byla jsem zámkem okouzlená. Opravdu pohádkové místo. Byli jsme tam do večera, kdy jsme se podívali i na osvětlený zámek. Po nějaké době se řešilo to, že se tam na večerní hodiny zakáže přístup kvůli vandalům. Po druhé, co jsem tam byla, to bylo s Auticentrem. Nebyla jsem vevnitř, ale i ta krása zvenčí stačila.



19. TERČINO ÚDOLÍ
Další místo, které jsem mohla vidět díky svému příteli. To už jsme spolu byli. 😅
Bylo to na konci března roku 2019. 
Chtěla jsem vidět už dlouho nějaké vodopády. Strašně ráda bych viděla nějaký gigantický někde v zahraničí, někde v džungli, ale to bych toho zatím chtěla asi moc. 😅 Ještě. než jsem vůbec znala svého přítele, jsem googlila místa a objevila jsem několik takových v ČR, což mě zprvu překvapilo, ale říkala jsem si, že to budou jen takové malé obyčejné. I Terčino údolí jsem našla. Nějak jsem se blíže nekoukala na fotografie. Nikdy bych nevěřila, že se na něj opravdu podívám. Ještě před výletem jsem to diskutovala s kamarádkou, která nedaleko bydlí, a že je to tam moc hezké. Když jsme dorazili k vodopádu, byla jsem ohromená. Byl větší, než jsem čekala. Tento vodopád je sice umělý, ale je to pecka! A byla jsem tam se správným člověkem, který mi udělal i pěkné fotky. Co víc si přát? Mohlo být akorát jen asi lepší počasí. Ale nepršelo, toť pozitivum. 😅😇



20. DÍVČÍ KÁMEN
Další pecka místo, kam mě přítel vzal. A to bylo někdy uprostřed dubna. Hned o pár dní později jsme tam jeli s auticentrem 😅😇
Dívčí kámen je taková troska, rozpadlina. Zřícenina gotického hradu, Keltské území, pokud si to dobře pamatuji. Je to zajímavé místo. Dost jsem o tom místu rozjímala a jen mlčky koukala do dálky. A taky fotila. Přišlo mi, že to přítel procházel dost rychle, ale asi jsem se moc zasekla ve svých myšlenkách a byla já naopak pomalá. Vznikla tam jeho nová profilováa úvodní fotka. Na té jsme spolu. Sedíme zády k mobilu, který nastavil na nějaký kámen, na lavičce a koukáme před sebe. Zaujala mě i skála nedaleko, po cestě. Nechávám se často unést i obyčejnými věcmi. 😅😇




21. VRABČÍ BROD (Poříčí nad Sázavou, Benešov)
Opravdu nádherné přírodní místo u řeky Sázavy. Chatová oblast. Nějaký ten rok tam mám trvalé bydliště, ačkoli tam trávím velice málo času. Možná tak dva týdny za celý rok a to především v létě. Místo, kam a odkud jsem dost řídila, když se někam jelo. Jinak vůbec neřídím 😅




S rodiči u moře:
22.  CHORVATSKO (asi, když jsem byla v osm třídě) - výlet do Zadaru, moře, kamenitá pláž, deštivé počasí, minigolf, procházka na nuda-pláž. 
23. ITÁLIE (asi když jsem byla v šesté třídě) - větrné počasí, COCO bar a jeho akce i pro děti, písečná pláž, skvělá zmrzlina a pizza ve městě
24. EGYPT (asi když jsem byla ve čtvrté třídě) - město a nákupy, bazén, moře, loďka - mořská nemoc, oblíbení u tamějších obyvatel a zaměstnanců, dávali nám dárky a říkali "AHOJ" 😅

25. ORLÍK
Byla jsem tam s rodiči, když jsem byla malá. To jsme tam byli asi tak na týden v nějaké chatce. Pamatuji si, že tam zrovna bylo i plno dětí v mém věku a hráli jsme si venku. Taky jsem si jednou spletla asi chatku a vešla k někomu jinému, nebo nevím, co to. Pak jsme tam s bráchou byli s taťkou v létě 2018. Ale to jsme jeli tam, zaplavat si, a zase pryč. A byli jsme tam 2x.
Byli jsme i v muzeu sladkovodních ryb, které se v Orlíků nacházejí. A na zámku, který je obklopený vodou. Fakt hustý. Opět ohromená. Jakmile je člověk zvyklý na rybník a koupaliště, přijde mu to tam jak u moře. U sladkého moře 😅


26. SPLAPY
To samé Slapy. Tam jsem opět byla s bráchou a taťkou, ale o rok dřív. Léto 2017. Zaplavat.


+ TEPFAKTOR CHOTILSKO - místnosti, kde překonáváte různé překážky a nástrahy. Něco jako únikové místnosti nebo pevnost Boyard, jestli Vám něco říká. Bylo to príma.

27. KONOPIŠTĚ
To samé léto jsme byli s taťkou na zámku Konopiště. Viděli jsme pávy, sochy, medvěda, daňky (nebo to byly srny a jelen?) květinovou zahradu, mají tam i skleník tropických rostlin, ale to jsme si neplatili. Krásný altán. Apod.




28. BRANIŠOVSKÝ LES, STROMOVKA + VRBENSKÉ RYBNÍKY
To jsou les a lesopark v Českých Budějovicích. Příroda ve městě. Něco, co bych nemusela zmiňovat, ale chci. Jsou to pěkná a zajímavá místa.
Na procházku, odpočinout, usadit se tam. Na Vrbenských rybnících jsem byla především jako na exkurzi v rámci výuky. Sledovali jsme ptactvo dalekohledem. Zase něco neuvěřitelného.



29. ZÁMEK KRATOCHVÍLE
U tohoto zámku jsem byla opět v rámci brigády v Auticentru. Zámek okolo vody. Myslím, ež uměle vytvořené. Také velice pěkné místo. Prošlo se to rychle, ale v restauraci jsme strávili hromadu času. Podívali jsme se i do Netolic. Nedaleké městečko.


30. SLOVENSKO - ČADCA, ZAKOPČIE,...
Byla jsem tam několikrát, protože tam má mamka příbuzné, ale dlouho jsme se tam nedostali, byla jsem malá. Už dva roky je v "plánu" se tam jet podívat. Možná se to toto léto uskuteční. Nic však není jisté. Mám tam sestřenky a bratránky a někteří nechodí ještě ani do školy, ráda bych je viděla.
Zakopčie je na horách, tam jsem byla jen jednou na nějaké chatě.

31. ŽLEBY ZÁMEK
Zámek Žleby se nachází nedaleko Vysočiny, ve Středočeském kraji, skoro na hranici s krajem Pardubickým. Bydleli jsme s rodiči nedaleko. Aneb zmiňované město Golčův Jeníkov a tak jsem na tomto zámku byla často. Taťka nás tam, celou rodinu, bral pravidelně. Bylo tam snad pořád co vidět a poznávat? Taky jsem tam byla se školou. Žádnou vlastí fotografii nemám a tak sem žádnou nebudu přidávat. V jedné prezentaci na angličtinu na střední škole jsem měla zmínku o tomto místě a pamatuji si, že jsem v ní měla, že se nedaleko vyskytuje plno dubů a bílý jeleni. Snad si to pamatuji dobře. 😅

32. SEČ - PŘEHRADA
Tam jsme se s rodiči jezdívali koupat skoro každé léto, pokud nepočítám Havlíčkobrodské koupaliště. Potkávali jsme tam i známé. Byli jsme i několikrát na člunu.

33. STOŽEC
Vesnice na Šumavě s krásnou přírodou, kde vyrůstal můj přítel. 😅


34. HORNÍ Planá (Lipno)
S přítelem jsme tam byli bruslit. Zmrzlá plocha byla buď málo vyhrnutá a nebo hrbolatá, tak se nám hůře bruslilo, než jsme se rozjezdili. Ve sněhu na ledě i přítel udělal bruslemi velké srdíčko s písmenem S uprostřed.


35. WALDKIRCHEN
S přítelem jsme byli někdy v květnu v Německu v bazénech.

Další, na které jsem si vzpomněla:

VRANOV
Na Vranovské pláži byl Seznamovací kurz před nástupem na Vysokou školu. Podívala jsem se se skupinou lidí na Vranovský zámek. I dovnitř.

CHOTĚBOŘ


KRÁLŮV DVŮR A BEROUN
Byla jsem tam za kamarádem.

PODĚBRADY
Poprvé jsem tam byla se základní školou a to jsme se pěkně dováděli s vodou. Kluci nás stříkali a já pištěla, jak siréna. Po druhé jsem tam byla s kamarádkou a kamarádem. To bylo klidnější  formálnější, protože to bylo po předávání maturitního vysvědčení. Byli jsme na loďce, prošli se, ...


Tento článek jsem měla rozepsaný víc jak měsíc a konečně jsem se dobrala do konce.
Je dlouhý. Už mi zbývá dát postupně ještě tyto fotky na můj instagram o tom cestování, abych tam pak mohla dávat už jen aktuální z výletů a dovolených.

Cestám zdar! 😅

Komentáře

  1. Musím říct že jsem si při tomto článku zavzpomínala na své výlety a tak nějak jsem rekapitulovala, kde jsem v poslední době byla :-) nebo ne v poslední době, ale celkově :-) Na tvůj nový Instagram se určitě ráda podívám :-). Co se týká výletů, tak krom Českého ráje a Prahy jsou pro mě tahle místa neznámá :-) do Českého ráje bych se ráda ještě podívala, tam zatím nemám všechno projíté a je to tam nádherné... to samé Praha... mám pocit, že tam je toho tolik, že člověkovi by nestačil měsíc na to, aby to všechno prochodil :-) Určitě bych ráda vyrazila do Kutné hory, na Lipno a nebo i do Jizerek... úplně si pamatuju to vaše video na YouTube s tím heliem :D přijde mi to strašně nedávno a on už to nějaký ten rok bude :D čas tak letí... neúprosně :-) líbí se mi, jak máš ke každému místu nějakou vzpomínku, zážitek... prostě něco, co se ti vždycky vybaví :-)
    Budu se těšit, jestli v takovém nějakém dalším článku budeš pokračovat ♥ moc mi chybělo, že jsi tady nebyla :-) a takovýto styl článků je strašně fajn... i jako inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to přijde, jako by to bylo dávno, s tím héliem a také, že je :D Budu pokračovat :)

      Vymazat
  2. WoW musím říct, že některé fotky v tomto článku jsou fakt povedený, úplně jsem z toho dostala chuť jít něco nafotit :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)