Krok za krokem po republice i dál? Aneb, kde jsem již byla. #2


🌻

Prvně bych Vás chtěla odkázat na jeden předchozí článek, který je o výletech, cestách a místech, co jsem navštívila ještě před těmito. Samozřejmě není důležité si ten článek číst, není to přímo nic navazujícího.  Pouze kdyby Vás to zajímalo a ještě jste to neviděli.

Tyto prázdniny pro mě začaly už červnem, kdy jsem měla po zkouškách. Polovičku tohoto měsíce jsem strávila s přítelem. Bylo to krásné období a nechtělo se mi s ním loučit.
Další část jsem nastoupila na brigádu na poštu.
- (Je to brigáda, kterou navštěvuji už několik roků a vím už, co a jak. Navíc tu pobývám u příbuzných,  pokud zrovna nejsem v ČB, kde studuji, takže pošta byla jasná volba, ačkoli jsem si říkala, že bych toto léto na poštu třeba už nešla. Lidi tam stále potřebují a já už to znám. Bude to ale s největší pravděpodobností poslední léto. Navíc se tam občas vyskytly nějaké problémky ohledně nějakého papírování a dat.) 

Knížecí rybník u Tábora



U Knížecího rybníka u Tábora jsme byli uprostřed června s přítelem a jeho taťkou na triatlonu. 


Prachatice
Slavnosti solné Zlaté stezky v Prachaticích 😊
29. června 2019





Kapely, různé stánky, plno lidí. Potkala jsem i kamarádku.


Vltava na jihu Čech - Vyšší Brod, Rožmberk, Český Krumlov aj.
1. - 3. července 2019



S přítelem a partou kamarádů jsme vyjeli na vodu. Tam jsme jeli vlakem z Českých Budějovic a zpátky autobusem z Českého Krumlova. V těchto místech jsem byla už se střední školou ve třeťáku na vodáckém kurzu a místa jsem si vybavovala. 


Mám videa, jak ze třeťáku, tak z tohoto léta:





Německo
Bayern-park


Vzal mě sem přítel, krátce po pobytu na vodě. I odsud mám video:

Stvořidla


O Stvořidlech jsem s velkou jistotou psala již v tom minulém článku. Byla jsem tam kdysi dávno párkrát s prarodiči, bratránky a bratrem. Tentokrát jsem tam byla s příměstským táborem, na kterém jsem měla možnost být jednou z vedoucích. Byla jsem tu od 8. - 12. července.



Slapy


Opět další místo, které je jednoznačně zmíněné v minulém článku s touto tématikou. 
Novinkou je však navštívený Lanový park v těchto místech. Bylo to v červenci týden po příměstském táboře, kdy jsem měla chodit na brigádu na poštu, odkud mi však zavolali, že mě do konce měsíce nepotřebují, ačkoli mě tam nejdřív chtěli pořád a přítel, který byl u nás zrovna na návštěvě, si mě na několik dní odvezl do Českých Budějovic. Tento týden jsme byli s bráchou u taťky a byli jsme se podívat i na Prahy. A přijel i přítel na návštěvu a já mu mohla ukázat další místo, kde někdy trávím čas, ačkoli je to velice málo. Také jsem po roce řídila. Musela jsem na technickou. Šlo mi to lépe, než jsem čekala, ale auto na tom moc dobře nebylo a technickou neprošlo.

Video:




Itálie
5. - 11. srpna 2019




Víkend před Itálií jsme s přítelem byli ještě na slavnostech v Nové Peci. 
- Večer před odjezdem do Itálie mi přítel poprvé lakoval nehty na rukou. To bylo tak milé a cute. Snažil se. 😊😀 Jeli jsme o půlnoci a cesta tam i s několika přestávkami nám trvala necelých dvanáct hodin. Hotel jsme měli cca až od dvou a tak jsme se stavili zatím někam na oběd. Na hotelu jsme se pak trochu prospali, protože až na přítele v autě skoro nikdo nespal. Mě padala hlava a zavírali se mi oči, ale při jízdě se mi usíná těžko a možná jsem trochu záviděla přítelovi, že může spát. Řidič byl ze všech nejživější, naštěstí 😀 A jeho přítelkyně na nějaké dvě minutky zdřímla taky. 

Myslela jsem, že se ještě tak rok nikam do zahraničí nebo přímo k moři nepodívám a to kvůli tomu, že jsem si furt říkala, že v akademickém/školním roce musím studovat a někam jet v tuto dobu by mi pak přidalo víc dohánění do studia. A o prázdninách jsem zase jako povinnost a důležité brala návštěvy u příbuzných, které jsem třeba delší dobu neviděla a chození na brigádu, abych si na nějaké to cestování vůbec vydělala. A tak jsem to odkládala. Tento rok jsem se však chopila šance, a když mi na školní e-mail přišla nabídka jet na wellness kurz do Chorvatska, snažila jsem si to zařídit. A co se týče té Itálie, to byl nápad přítele a jeho kolegy a já si řekla proč ne. A tak jsem se po několika letech dostala k moři. Díky přítelovi jsem se dostala na několik míst i jenom v ČR, jako třeba to Terčino údolí (viz. minulý článek na toto téma) aj.
Chorvatsko mě čeká v září, ale nepřišel mi zatím žádný e-mail ohledně toho, tak snad bude všechno v pořádku. 😊

Měla jsem v plánu k Itálii napsat delší komentář, jaké to bylo a jak to probíhalo. Byl už i rozepsaný, ale pak vzniklo video a všechen komentář je ukryt v něm, takže tady je docela zbytečné se rozepisovat. Video má sice skoro čtvrt hodiny, ale jsem s ním spokojená. Itálie mi teď docela chybí a to jsem se tam ani zpočátku tolik netěšila, ačkoli jsem si vždy přála cestovat. Poslední dobou to s těšením na něco mám bídné, za to se mi těžko loučí a je mi pak docela i smutno.


Poslední dobou vzpomínám na různé krásné chvíle. Především s přítelem a chybí mi to. Od počátku našeho vztahu uplynula nějaká doba a docela dost jsme toho spolu zažili. Byly to krásné chvilky, které nevrátím už nikdy zpět. Nevím, proč se tím trápím, když jsou a budou tu další chvilky, které spolu zažijeme a jistě budou také krásné. Mám v hlavě však zažité to, a prarodiče mé myšlenky v tom ještě utvrzují, že nic netrvá věčně a ani vztahy. Nevím, proč na to myslím už teď, ale prostě jsem hodně přemýšlivý člověk a takovéto věci mi vrtají hlavou a mrzí mě. A hlavně mívám období, kdy hodně vzpomínám.

Je pravdou, že léto a teplíčko je už nějaký ten měsíc a přesto mám chvílemi pocit, jako by toho ještě nebylo dost. Teplé dny ještě přetrvávají, ale já už začínám tušit, že se brzy ochladí a léto bude pryč. Nebýt videí a fotek na instagramu, a také těchto článků na blogu, hlavně tohoto, ani si pořádně neuvědomím, kde všude jsem toto léto byla. Bylo toho dost. 

Určitě mě sledujte na instagramu @my_travel_trip_holiday_insta, protože mé cesty ještě nekončí. 
A také na @simix_krajickova, kde je většina mého pohybu i nepohybu.
Plus pár dalších instagramů, kdyby jste chtěli, vpravo v liště/v menu, jsou kontakty. 

Videa můžete sdílet, lajkovat, komentovat.

A jak probíhají Vaše prázdniny? 
Tak se mějte všichni krásně!
Vaše cestovatelka Simix!


















Komentáře

  1. Jéé, tak to je super, že jsi navštívila tolik krásných míst nejen v Česku :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné výlety Simčo :-) samé krásné místa, na tu vodu bych se ráda podívala, plánuju to každý rok a zatím mi to ještě nijak nevyšlo.. no ani moře a to jsem si myslela, že se to letos zlomí a bude čas. Nebyl... a asi se to už teď ani nestihne. Nezbývá než doufat v to, že příští rok bude taky léto... :-)
    Každopádně - k tomu přemýšlení - nejsi v tom sama. Co se týká léta a teplých dnů, tak to mám stejně... už tak nějak padám do smutku, že to končí, že léto pomalu ale jistě odchází... jak kdyby se měl hroutit svět... já vím, že zase léto přijde a přijde podzim a zima a budou jiné radosti a starosti... ale někdy to prostě... nejde přestat přemýšlet...a se vztahama je to to samé... cítíš se skvěle, dobře, ale pak najednou... hlava je prostě hlava... myšlenky, že nic netrvá věčně... co když to najednou skončí, ještě když vidím okolo sebe, jak se vztahy čím dál rychleji hroutí... proč někdy to krásné netrvá věčně?
    Všechno se mění... ale já stále věřím, že každý může být výjimka... a třeba to budete vy, vydržíte spolu, jednou založíte rodinu... já vím, že někdy nás myšlenky dostihnou a nedá se to ovlivnit.. ale důležité je neztrácet naději.
    Užívej si to co je :-) třeba to nikdy úplně nezmizí a neskončí... je jasné, že vztah nebude už nikdy jak na začátku, ale stále může být ještě lepší, růst, budovat... všechno ukáže čas... což je pozitivní i smutné... protože nikdy vlastně nevíme, co nás čeká...
    Měj se hezky, hezky tak, jak jen to půjde! Užij si zbytek léta a třeba i nějaké další výlety, pokud se někam podíváte! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět velkolepý kometnář a máš pravdu :) A děkuji!

      Vymazat
  3. Moc hezký článek a ještě hezčí fotografie. ♥ Taky bych chtěla cestovat, ale letos jsou mé prázdniny víceméně jen brigádní. :D Taky se každým rokem vracím na tu stejnou brigádu, protože to tam už znám a cítím se tam dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jako jo.. brigáda je potřeba, ale čeho je moc, toho je příliš, že? Třeba nějaké to cestování u Tebe taky přijde. U mě to taky nějakou chvilku trvalo :D

      Vymazat
  4. Páni, stihla jsi toho hodně! Léto ještě nekončí, možnosti tu stále jsou, tak nesmutni :)
    Já jsem letos zvládla praxe, Znojmo a sklípek, tábor, Slovensko - Tatry, chatu... ještě mě čeká s přítelem České Švýcarsko, na to se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky a moc hezký dessing, dlouho jsme tu nebyla, tak si jdu pročíst tvé články, ale dess super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky i videa :) navštívila jsi toho opravdu hodně :)
    Také už nějaký čas dělám stejnou brigádu a jsem ráda, že znám kolektiv i náplň práce a mohu vše stíhat i při škole :) Také mám letos nějaký splín ohledně konce léta a slunečních dnů :/ ale myslím si, že i babí léto bude pěkné. Člověk si vždy musí najít něco pozitivního :)

    Měj se pěkně a užívej zbytek léta :)

    OdpovědětVymazat
  7. Opět moc hezké fotky a videa, ta Itálie mi zase připomněla jak moc bych jela k moři, bohužel teď pomalu šetříme s přítelem na byt, takže si musím vystačit tak možná s Mácháčem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i Mácháč asi dobrý, já tam třeba nikdy nebyla :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)