Místo, které je v srdci mém, město mého života?

🏠 

Máte každý místo, kam se rádi vracíte a můžete se tam stále a bez problémů vracet? Ne každý v tom může mít jasno, ne každý může vědět, kde je jeho skutečné DOMA. Já sama patřím spíš mezi tuto skupinu lidí, protože trvalé bydliště mám jinde, studuji jinde a tam taky trávím velké množství času a dočasně bydlím také jinde. To dočasné bydliště je město, ve kterém jsem se narodila. Pocházím odtud a poslední dobou jsem neměla možnost si ho opět více prohlédnout. Po přistěhování, kdy jsem tu začala dočasně bydlet u prarodičů, jsem to město prošla celičké a snad denně jsem byla venku a tak jsem ho poznávala víc a víc. Ačkoli jsem v týdnu bývala na internátu. Znala jsem to tu lépe, než teď za poslední dobu. Poslední dva roky jsem hodně času trávila ve městě, kde studuji na vysoké škole a teď, když jsou prázdniny tu sice bývám, ale buď pracovně - jako poštovní doručovatelka v okolních vesnicích, takže znám lépe snad i Ty vesnice, než to městečko, nebo výletím a cestuju po jiných koutech republiky či světa. 

Až dnes po delší době jsem se docela dost prošla a nafotila i nějaké fotky. Po práci jsem totiž měla jít k zubařce na kontrolu. Chtěla jsem přijít včas a tak jsem v práci spěchala už od rána a poněkud jsem to přespěchala a nakonec jsem měla i přes hodinu čas. Byla jsem objednaná jako poslední a paní sestřička mě vyhlížela už venku. Návštěva byla příjemná. Paní zubařka i sestřička si se mnou povídaly. Opět a stále žádný zkažený zub a žádné vrtání. Akorát mám ještě nějaké mléčňáky, protože mi nerostou druhé, ale to se týká asi "jen" dvou zubů a jednu dvojku mám vytrženou. Zubařka, kterou jsem navštěvovala dříve mi vyrvala stálý zub a dodnes vlastně nevím proč.

Nafotila jsem spíš místa, která se nezměnila a vypadají tak, jak si je pamatuji, ale navštívila jsem poprvé zdejší DMko na Smetanově náměstí a prohlédla jsem si to tam. To DM tam už tak rok jistě bude a já v něm nebyla ani jednou. Álej, takové menší obchodní centrum nebo dům, či jak se tomu říká, to znám už dlouho, ale v coopu, který tam je, jsem byla zcela ztracená. 

Při procházce (dobrovolně prodloužená cesta tam i zpátky) jsem se cítila poněkud nostalgicky a vzpomínala na chvíle, kdy jsem těmi cestami procházela s kamarády, kamarádkami či mamkou a bráchou, což už je delší doba. Podle mě je Havlíčkův Brod opravdu pěkné město a kochala jsem se ne jen přírodou, ale i některými budovami, třeba na náměstí, nebo kamenná zeď u Billy. 

Na jednu stranu mě mrzí, že se tu nějaké věci mění a já o tom nemám ani přehled, jak tu nebývám a pomalu, jako bych to tu přestávala znát a byla tu spíš cizí. Podle toho, na kterých místech tohoto města. Na druhou stranu se už těším do Chorvatska i do Budějovic!

Člověk nemůže být všude, ani na více místech najednou. Známe to všichni. 

Jinak jsem se při focení pokoušela u různě zaostřené předměty. Prvně vzdálenější, poté ten blíž. Ne každý mobil to dokáže, jiný hůře a jiné naopak lépe. 

Zaostřené boty v pozadí                                         Zaostřená sluchátka v popředí
 

Zaostřená kachna v pozadí                                              Zaostřená tráva v popředí
 
U té kachny a trávy to asi není příliš poznat. 

Zaostřený kostel v pozadí                                             Zaostření prsty v popředí
 


Určitě mě sledujte na → YOUTUBE a mých isntagramech pro přehled o mých dalších cestách. 




Tak se opět mějte!
Vaše SIMIX! 

Komentáře

  1. Ahoj :)
    já byla donedávna člověk, který se za svůj život ani jednou nestěhoval (bydlela jsem celý život v ČB) a za poslední rok už jsem se stěhovala dvakrát...sice se pohybuji pořád v místech jihočeského kraje, která dobře znám, ale také mi dlouho trvalo, než jsem si ujasnila, kde je to moje nové doma :) Teď i přesto, že v ČB pracuji a studuji, to zde také občas nepoznávám, stále nové obchody, kavárny ...

    Také mne napadlo, zda se někdy v těch Budějovicích nechceš sejít, až nám začne zase škola :) Takto přes blog se již nějakou dobu známe a mohlo by být fajn se setkat i osobně :)


    Přeji pěkný týden,
    M`

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý to má nějak no😊
      Hele, můžeme se sejít. 😊
      I Tobě pěkný den.

      Vymazat
  2. Ty jo, ty máš ještě mlečňáky? To je zajímavé :O ale tak co by ne, každý jsme jiný a jestli ti nerostou druhé :-)
    Někdy se takhle projít a zavzpomínat je super... člověk si vybaví nějaké situace, zážitky, co kde zažil, s kým kde byl... já vlastně bydlím pořád na stejném místě... na internátu jsem nebyla a teď když pracuji a dálkově studuji tak bydlím doma, prostě tam, kde jsem se narodila :-) A neměnila bych, mám to tam ráda :-)
    Ty to máš takové zajímavější, že nejsi pořád na jednom místě... myslím si, že to má své výhody :-) a fotky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo se nedostane na tolik míst, ale může mu to vyhovovat. Někdo naopak jo a nevyhovuje mu to. Ale třeba i jo. 😊
      Někdy je to vzpomínání poněkud smutné ale.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)