Všechno nejlepší k narozeninám, lásko! 💕

Můj milý Vítku,

rozhodla jsem se Ti k narozeninám věnovat jeden celý článek na svém blogu! Protože vím, že moje články čteš.
Pochopitelně to není jediná věc k Tvým narozeninám ode mne, ale ráda bych Ti dala to, co si zasloužíš. Takže co nejvíc... i s nějakým překvapením... abych Ti oplatila to, co pro mě děláš. Ty jsi mi k narozeninám dal krásné dárky, okamžiky a překvapení. Vlastně mi plníš hromadu snů a přání od doby, co se známe. Začalo to výletem k zámku Hluboká nad Vltavou a pokračovalo to dalšími výlety a ne jen výlety. Mohlo by se zdát, že to beru jako samozřejmost, ale není tomu tak a jsem Ti moc vděčná. Ačkoli mám přání docela velká a nějaká i drahá, jsem jinak skromná holka a Ty to víš.
Díky Tobě jsem si mohla "odškrtnout" dost svých cílů a přání z wishlistu jako splněné. Prosím, buď takový i nadále. 💝 Hodně jsi už za mě utratil a uvědomuji si to. Naštěstí nepatřím mezi holky, co žijí nákupy a chtějí neustále nové boty, kabelky a oblečení. A taky jsem schopna si vydělávat a přivydělávat a jsem ochotna i nějaký ten peníz utratit za Tebe. Jsem ráda za to, jak jsme ochotni si pomoci a doufám, že tomu tak bude i dále. Na vztazích je krásné, když jsou v určité harmonii a to náš vztah zatím je. Častokrát jsem mívala, a ještě asi někdy budu mít, obavy, že náš vztah nevydrží, protože hodně lidí se hádá, rozchází a podvádí se. Prostě život není dokonalý. My se zatím držíme dobře, ačkoli spolu nejsme zase tak dlouho (nebo spíš jak se to vezme - přes rok no) a umíme s naším vztahem pracovat a pěstovat ho tak, že zatím jenom kvete. Občas mívám nálady pod psa a říkám si, že by bylo lepší, kdybychom spolu nebyli, ale pak si vždy uvědomím, že to není pravda, protože s Tebou jde všechno lépe. Jsi trpělivý a hodný a vždy se snažíš najít nějakou cestu, aby vyhovovala nám oběma.
Nějaké hloupé řeči, co kdysi řekla Míša, abys byl na mě časem i trochu zlý, abych se nenudila a nezdrhla Ti za jiným, jsou blbost! Navíc já taková nejsem.To jaký na mě jsi mě ujišťuje naopak v tom, že spolu můžeme hodně zvládnout a překonat. Bylo by fajn, kdybychom se uměli tak krásně domluvit na věcech a dělat kompromisy, jako doteď. Člověk by řekl: "Zamilovanost... ta přejde." I já si to neustále říkala a říkám, ale přijde mi, že náš vztah je založen i na něčem jiném. Nejsme jen jako přítel a přítelkyně, ale i jako kamarádi a docela i jako rodina. Jsi člověk, s kterým trávím poslední rok nejvíce času, ačkoli jsme se přes letní prázdniny tolik neviděli a okamžiky bez sebe byly jen čekání na to, kdy budeme zase spolu. Sdílíme spolu skoro všechno. Nestydíme se, neskrýváme před sebou téměř nic. Jsme jako jedno tělo, jedna duše. A je s Tebou sranda. Hodně se spolu nasmějeme. Děláme spolu kraviny, ale řešíme i vážnější věci. (Skoro už jak rodina, tys mi vypral, .. a ne jen to... já Ti vyžehlila, uvařila, ...) Doufám, že se budeme moci o sebe takhle opírat i další a další dny. Dny, které přejdou v týdny v měsíce a měsíce v další roky. Že budeme procházet životem takto i nadále spolu.

Ne každý kluk by pro svou holku dělal tolik, jako děláš Ty pro mě. Jako ano, vím, že jich je víc takových, ale jsou i tací, kteří se svým přítelkyním nevěnují, nebo ne tak pěkně. A je tuze krásné, když se kluk své milované věnuje. Když se věnují sobě navzájem. Věnuj se mi prosím dál, je to krásné...

Ty se zajímáš o to, jak mi je, co cítím ... a ačkoli kolikrát neřeknu, co mě tíží, protože to nedokáži vysvětlit, máš trpělivost a chceš mi pomoci. Jsem ráda, že Tě mám a i já tu jsem pro Tebe.
Náš vztah je pro nás oba nejdelší a nejsilnější, co jsme zatím měli. Dokážeme spolu o mnohém komunikovat a komunikace je ve vztazích důležitá věc. Bylo by super, kdyby to tak pokračovalo.

Nechci Tě přechválit, aby Ti to nestouplo do hlavy a nezačal ses chovat jinak, protože takto mi to vyhovuje, ale chci, abys věděl... a Ty to víš ... že mi na Tobě záleží a jsem ráda, že Tě mám!

Dnes je 14. listopadu (ačkoli jsem článek napsala o měsíc dřív, ale něco jsem doplnila 13. listopadu večer) a můj nejmilovanější kluk má narozeniny! Miluji Tě! 💖

Přeji Ti hodně štěstí, zdraví, lásky se mnou, pohody, radosti, peněz, zážitků ... prostě všechno super a jen to nejlepší. Hodně další trpělivosti se mnou. Ať si užiješ svůj narozeninový den, ale i všechny další... se mnou. Ať jsi prostě se mnou šťastný!Ať jsme spolu šťastný i nadále, jako teď.

Tvoje Simča!

Komentáře

  1. Simonko... tak tohle je naprosto nádherné... já nemám slov... Vítek musí být šťastný a potěšený, pokud si tohle přečte :-) nebo už přečetl. Moc vám přeju, aby vám vztah dál takhle vzkvétal, protože takové chování a všechno co tady popisuješ je NEJVÍC co může být! A takoví kluci za to stojí <3 Doufám, že se vám bude dařit, budete mít spolu další krásné zážitky, dny naplněné láskou... a i když to bude někdy těžké, že spolu zvládnete VŠECHNO :) Kompromisy, komunikací, vzájemnou podporou, oporou, pomocí...
    Opravdu nádherně věnovaný článek pro milovanou osobu, která si to rozhodně zaslouží. Chraňte si to co máte, budujte si dál takový vztah a nenechte ho nikdy zevšednět... Klobouk dolů Sim... je to opravdu ze srdce a to se cení :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)