Mám ráda vs. nemám ráda

 Každý má ve svém životě něco rád, něco miluje a něco mu jde naopak proti srsti.
A jak to mám já? V tomto článku jsem se snažila vypsat co nejvíce věcí, co mám a nemám ráda. 

Mám ráda:
  • čtení (knihy)
  • psaní
  • hudbu
  • čaj
  • rozpustnou kávu
  • svoji práci, i když je někdy náročná
  • denní světlo a nebo šero a světýlka 
  • když se můžu přitulit ke svému příteli
  • spánek, usínání 
  • když stíhám 
  • když jsem upravená 
  • když mám čerstvě umyté a vyfénované vlasy 
  • svého přítele
  • dobré jídlo
  • teplo
  • tyrkysovou barvu 
  • když jsem zdravá (nevadí mi nachlazení, to je fajn si zalézt s čajem a knihou pod deku, ale myslím celkové zdraví)
  • když všechno hezky vychází
  • upnuté, úzké kalhoty 
  • hezký výhled
  • hezké a (mně) pohodlné oblečení
  • svíčky
  • uklízení 
  • přírodu 
  • plavání
  • příjemné procházky 
  • dobré rodinné vztahy 
  • diáře, deníky, samolepky, tužky... tvořeníčka, psaníčka
  • svůj kouteček, své místo 
  • slunečný den
  • poctivost a pečlivost 
  • upřímný smích 
  • krásné nehty 
  • když nemusím spěchat
  • hebkou deku 
  • cestování 
  • mi věnuje přítel lásku a pozornost 
  • postel s peřinkou a polštářem, měkkým a ještě lépe voňavým
  • klid a samotu při svých činnostech 
  • příjemná společnost, spolupráce
  • radost
  • selfcare 
  • střídání činností (cvičení, žehlení, čtení, vaření, procházka apod.)
  • slunné dny 
  • když jdou činnosti krásně od začátku (špatně se mi vstupuje již do něčeho započatého)

Nemám ráda:
  • telefonáty
  • umělé světlo
  • když nestíhám
  • když mi stojí vlasy a nejdou upravit
  • když se mi snaží někdo vyvrátit něco, o čem vím, že to tak je a nebo mi nevěří a já se snažím předložit pravdu, jak co bylo (např. když si přítel myslel, že jeden herec je jedna osoba z jednoho pořadu, ale nebyla a já mu to dokázala fotkou onoho herce v jiném filmu, nebo když mi někdo napíše, že jsem podvedla přítele, když to tak nebylo!) 
  • když mluví moc lidí a neslyší, co jsem říkala, nebo když mě někdo nenechá domluvit a já se pak zamotám ve svých myšlenkách, protože musím začít znovu a třeba zase znovu a znovu
  • když ně někdo nechápe
  • faleš
  • komáry
  • když mi rifle nepřiléhají až k nohám, když se vlní se, křiví apod. 
  • když mě někdo do něčeho nutí a přemlouvá 
  • kouření
  • nevěru (někdo si neuvědomuje, jaké to může mít následky a ne jen vztahové, ale zdravotní) 
  • vstávání 
  • nepříjemné pohledy ostatních 
  • namyšlenost
  • vulgárnost
  • odplivování na cesty, chodníky 
  • zimu, když vylezu z vany/ze sprchy 
  • špínu v domě
  • když mě někdo nechápe 
  • zacházky 
  • bahno
  • špatné rodinné vztahy 
  • ozývat se někomu první 
  • když mě někdo obtěžuje
  • když se mě někdo ptá na to samé 
  • když někdo vypráví něco, k čemu mi neřekl, co tomu předcházelo a já jsem pak mimo 
  • migrény 
  • menstruační bolesti
  • hluk
  • alkoholismus 
  • falešný smích 
  • křik 
  • oprýskaný lak na nehty 
  • když se mi lak na nehty otře o něco dřív, než zaschne
  • úchyly, nadržence 
  • když něčemu nerozumím
  • když už má něco končit (např. výuka) a mám hlad, ale protahuje se to, třeba kvůli dotazům 
  • když někam spěchám, ale je nějaké zpoždění či zdržení
  • když jsem zpocená 
  • když mám chloupky 
  • když se děti ve školce (v práci) napadají, křičí a běhají mezi hračkami s hračkami, když při odpoledním odpočinku furt vstávají (i když to se jim nedá úplně zazlívat, když nemohou třeba usnout, ale i takové děti dokáží být v klidu a ležet bez rušení) 
  • když mi někdo bezdůvodně vyhubuje nebo mě osočí za něco, co jsem neprovedla a co není pravda 
  • hádky 
  • nedorozumění
  • kruhy pod očima 
  • průjem, zvracení 
  • když nemohu spát, usnout 
  • když se snažím něco vysvětlit, ale ten druhý to vůbec nebere
  • když nemám řasenku
  • když se přítel pokouší říct něco vtipného a místo toho, aby mě to pobavilo, mě to urazí 
Asi sama občas dělám někomu něco, co sama nemám ráda... člověk si to někdy nějak neuvědomuje. Ale nevím... 
Pochopitelně to není asi vše, musela bych ještě přemýšlet, ale myslím, že to prozatím stačí.


A jak to máte Vy?


Komentáře

  1. No, máme toho tedy hodně podobné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo to je dobrý článek mě by snad ani nenapadlo toho tolik co vše mám a nemám ráda! :D a některé věci máme určitě podobné :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to byl článek psaný v průběhu několika dní, ale upřímně jsem myslela, že mě toho napadne víc :D

      Vymazat
  3. Hah, super článok. Vo veľa veciach s tebou súhlasím. Prvé čo napadlo mňa čo mám rada je keď mi hrá skvelá hudba extrémne nahlas v celom byte a ja si len tak tancujem v župane. Cítim sa skvelo. Hmmm a asi priam až neznášam keď, haha toto bude divné, ale keď sa cez leto nikde chystám a kým si vyberiem oblečenie, urobím vlasy a tak, tak mám spotené to miesto pod prsiami :D haha, ani netuším prečo ma toto napadlo ako prvé

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      Jo, s tou hudbou na plno, když jsem doma sama, je to moc fajn, znám. :)
      To druhé úplně chápu, i když to moc neznám, mám malá prsa :D :D
      Ale zkrátka nemám ráda, když jsem zpocená :D

      Vymazat
  4. Něco máme společné :)
    Mě by takový seznat trval hodně dlouho než bych se nad tím pořádně zamyslela.
    Jinak ano, pochopila jsi to správně, že studuji a už nechci. Hodně lidí mi to znepříjemnilo a já si nechci vylévat zlost na dětech pak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, když bych se zamyslela více a déle, vzpomněla bych si na víc :D
      To chápu, tak snad to v práci bude lepší :)

      Vymazat
  5. Tohle je skvělý nápad, seznam věcí, které máš/nemáš ráda... člověk si podle mě u toho hodně uvědomí :-) Když se takhle zamyslím, asi bych sepsala také nějaký takový podobný seznam. Z věcí, které nemáš ráda je spousta takových které máme stejné - ať už je to kouření, alkoholismus, faleš, nestíhání, nedorozumění, hádky a spousta spousta dalšího :-) co mě tak napadlo tak mi ještě vadí když se mi třeba vyhrnuje tričko, které mám zastrčené v kalhotách! :D Ale jak jsem psala je toho hodně... :-) důležité je to mít v okolí sebe lidi, kteří nás respektují a nedělají nám to, co nemáme rády... i když věřím, že i my samy někdy děláme věci, které se nemusí líbit druhým...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je pravda, to taky moc nemusím to vyhrnování trička zastrčeného v kalhotách... ono určitě jsem si nevzpomněla na všechno a ještě bych něco vymyslela :D
      Přesně tak :D - na poslední větu. :)

      Vymazat
  6. Hezký článek!
    Já teda radši vyhledávám věci, které mám ráda, ale samozřejmě je dost i těch, které ráda nemám... a máme jich dost společných :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jasné, ale jsou prostě i věci, co člověk rád nemá a kolikrát se jim nevyhne :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)