Prodej a otázky

 Zdravíčko!

- ne jen pouhý pozdrav, ale i něco, co je teď vzácné a potřebné! Jste zdraví? 

V tomto článku chci oznámit, že jsem se vrátila na Vinted. Nevím, zda to znáte, ale nejde o nic nového. Je to aplikace/webovka, kde lidé mohou nabízet k prodeji různé kousky a nebo si naopak od někoho něco koupit. Něco jako objednávání online, akorát může jít již o použité věci. Něco jako sekáč (secondhand) online! Zboží se většinou zasílá kupujícímu doporučeně poštou a peníze se posílají prodávajícímu na účet. 

Mám několik věcí, které nepoužívám a leží mi pouze ve skříni. Možná by někomu mohly udělat radost a neležet pouze jako něco zahozeného. Byla by to škoda, protože jde většinou o pěkné kousky, které nepoužívám.
Mrkněte sami. 😊 > VINTED - moje nabídka <

Aktuálně jde spíše o šperky, ale může se stát, že přidám nějaké kousky oblečení či něco jiného.



Kdyby se Vám něco líbilo, napište do zpráv na Vinted. 

A znáte TELLONYM? Když jsem si ho stahovala, věděla jsem, že jde o něco, co používají především teenageři a přišla jsem si hloupě. Ale odpovědi lidí, kterých jsem se ptala, jestli si myslí, zda-li jsem na to moc stará, byly typu, že na to stará nebudu nikdy, a že ačkoli jsou tam převážně mladší generace, vyskytují se tu i starší. Docela ráda odpovídám na anonymní otázky, pokud nejsou úplně ošklivé a sprosté. Především na ty milé, že jsem hezká a tak. To potěší. A je to takové tajuplné hádat, kdo to asi napsal. Dřív jsem odpovídala na ASK.fm a otázek jsem měla opravdu hodně, ale časem mi to přišlo trapné, jak se mě někdo ptal na nějaké úchyloviny ... 
Ale dávám šanci tomuto a klidně se mě můžete na něco zeptat... Zatím je to tu na inteligentnější úrovni než na asku. 



Tak se mějte hezky...
Simix!




Komentáře

  1. Aplikaci znám, také na ní jsem.Snažím se prodat knihy kde se dá.
    O druhé aplikaci jsem vůbec neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Vinted jsem taky, prodávám tam oblečení, které už nenosím :) Sem tam se mi podaří i něco prodat, to mám vždycky radost :) Tak ať ti jdou prodeje! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Na Vinted ráda nakupuju, občas se tam najdou opravdu skvělé kousky, které chci mít v šatníku :-) a dají se tam sehnat za dobré penízky někdy i téměř nové, nenošené věci :-) takže Vinted je prostě nutnost, koukám na nabídky pravidelně a vybírám si :-)
    Tellonym znám, ale nevyužívám... i když se mi zdá o něco lepší než ask.fm, jeho éra už odzvonila... ale pár let dozadu to letělo neskutečně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn! :)
      Ask.gm měl nějaké funkce navíc, ale dřív byl fakt in, ale pokud se nepletu, lidé ho ještě používají :D

      Vymazat
  4. TELLONYM vůbec neznám :D. Vinted je super apka :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo na Vinted jsem úplně zapomněla! Přitom jsem tam před pár roky sama prodávala. Asi je na čase znovu stáhnout appku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Vinted se chci už delší dobu podívat, tak snad se k tomu někdy dostanu :-D Jinak ta stránka ohledně otázek je vlastně něco jako byl ten ask...něco? :-D Zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nač to odkládat :D
      Ano, něco takového :) Ale tohle mi přijde trochu lepší :)

      Vymazat
  7. Jee, na Vinted chodím, určitě se podívám. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som túto aplikáciu vôbec nepoznala, aj keď som už o nej v minulosti počula. :) Rozhodne by som si ju mala lepšie obzrieť. :)

    OdpovědětVymazat
  9. O Vinted jsem slyšela nedávno poprvé. Je to určitě super stránka :)
    Ask i Tellonym znám, ale nepoužívám je. Zaujalo mě, že jsi taky studovala v ČB pedagogickou fakultu, jako já :) je super, když člověk najde někoho, kdo studoval na stejné škole :) přeji ti, ať se v povolání daří a baví tě! <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázkou je, kdy jsi studovala, třeba jsme se někdy viděly :D Děkuji!

      Vymazat
    2. Studuji první rok, takže bohužel neviděly :/
      Leník

      Vymazat
  10. Obě aplikace znám, ale účty na nich nemám. Na Vinted si ho ale nejpíš zřídím. :)

    OdpovědětVymazat
  11. na Vintedu prodávám oblečení, nevěděla jsem, že tam jde i něco jiného :D a to druhé vůbec neznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je tam toho víc :)
      To je známější spíš mezi mladšími no :) Sama jsem to viděla u teenagerů :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)