Spolupráce - trenyrkarna.cz

 Dobrý den, moji milí čtenáři,

vítám Vás u dalšího článku. Jde opět o spolupráci, tentokrát s trenyrkarna.cz. 
Kontaktovala mě přes e-mail ta sama paní, co mi nabízela spolupráci s lékárnou BENU. Opět jsem nabídku ke spolupráci přijala. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového a tentokrát to bylo značkové spodní prádlo z trenyrkarna.cz. Komunikace s touto paní byla velice příjemná, odpovídala rychle a i když vznikl nějaký drobný problém, byla ochotna ho vyřešit a vyjít mi vstříc. Za to ji patří díky, pokud tento článek také čte. 

Doteď jsem nosila obyčejné neznačkové spodní prádlo. Ačkoli se mi už dřív líbilo spodní prádlo od Calvina Kleina, přesněji takové šedivé... nechtěla jsem utrácet peníze za něco, co není stejně většinou vidět. Teď jsem v rámci této spolupráce měla možnost tuto značku vyzkoušet. Dostala jsem slevový kód v hodnotě 1000 korun. Tato částka na produkty z lékárny je úžasná, ale na značkové spodní prádlo to není tolik, když si vezmete, že jeden kousek má skoro takovou hodnotu. Musela jsem několik stovek za jeden kus zboží doplatit, ale i tak jsem za tuto spolupráci ráda. Dva jsem měla v rámci spolupráce vlastně zadarmo.

Objednala jsem si tři kusy: podprsenku, kalhotky a trenky pro mého přítele. 




Šedá podprsenka - Calvin Klein 

Tak jsem konečně vyzkoušela podprsenku, o které jsem si dosud pouze říkala, že bych ji ráda zkusila/měla, ale že mi přijde zbytečné kupovat spodní prádlo v takové hodnotě. Má i barvu, která se mi z řady podprsenek této značky líbí nejvíce. Většina těchto podprsenek mají proužek s nápisem Calvin Klein na můj vkus moc výrazný, jakoby chtěl na sebe upoutat pozornost. Styl, který má tato šedivá se mi líbí nejvíce. Je pohodlná, vhodná ke sportu. Nemá košíčky/vycpávky, takže se přes ní mohou občas vyrýsovat bradavky. Hezky drží a prsa zpevňuje, ačkoli to přes tričko není příliš znát. Mám malá prsa, takže každá žena by soudila třeba trochu jinak. Jsem z touto podprsenkou spokojená, avšak mám i jinou sportovní šedivou a plní funkci stejně. Tady se však platí za značku...


Černé kalhotky - Fila 

Říkám si, že jsem si mohla objednat rovnou i podprsenku od této značky, když mám takové i kalhotky a v černé barvě, aby to k sobě ladilo. Od FILY se mi docela líbí ty černé kousky. O této značce jsem se dozvěděla přes bráchu, který si koupil mikinu a boty této značky. 
Tyto kalhotky jsou moc fajn. Chtěla jsem střih, kdy bude více odkryt zadek, ale zároveň ne takový, abych si přišla, že mám na sobě tanga. Nesnáším tanga!! Po vyzkoušení těchto kalhotek si však říkám, že jsem si mohla vybrat trošku jiný střih. Kalhotky jsou krásné a byly by pro mě i pohodlné, kdybych zvolila takové, které trochu víc kryjí zadek. Zkrátka a jednoduše řečeno se mi občas zařezávají. 😂


Trenýrky  - tmavě modré (veselé motivy)

Přítel nosí spíše boxerky, ale tyto trenýrky se mi na stránkách trenýrkárna.cz moc líbily ze všech nejvíc - barvou i motivem. Říkala jsem si, že něco volnějšího jako jsou trenýrky, bude pohodlnější než boxerky. Když se dozvěděl, že mám tuto spolupráci, hned říkal, že mu tam mohu nějaké trenýrky objednat. A tak jsem si jeho slova vzala k srdci. 

Co na to povídá on? 
"Trenky jsou moc hezké, nosí se příjemně, jsou příjemně volné. No neumím se víc rozepsat o trenkách 😃

Myslím, že to napsal stručně a výstižně. Jsem ráda, že se mu líbí, a že se v nich cítí dobře. 


A co Vy? Objednáváte na trenyrkarna.cz?
Preferujete značkové spodní prádlo? 

Doufám, že se Vám článek líbil a přeji krásné dny
Vaše Simix!

Komentáře

  1. Tenhle e-shop znám, chodí mi i do mailu různé slevové nabídky, nebo občas i s balíčkem přijde letáček, kde se právě trenyrkarna.cz vyskytuje a je tam třeba nějaká sleva 😊 ale ještě jsem ji nevyužila a na e-shopu jsem zatím nenakupovala, ale co není, může být... je skvělé, že si měla další možnost spolupráce a že se ti naskytla taková příležitost! 😊
    Calvin Klein spodní prádlo je prostě klasika... mě od toho vždy odrazuje ta cena, protože mi přijde, že se opravdu jen platí za značku a spodní prádlo plní stejnou funkci, jako to obyčejné, co si kupuji... ale musím říct, že podprsenka je krásná! Líbí se mi ta šedivá barva i styl provedení... malá prsa mám taky a tyhle podprsenky jsou opravdu pohodlné a vypadají hezky 😊 možná si budu nějakou takovou přát na narozeniny, to je fajn příležitost pořídit nějaký takový dražší kus 😊
    Já taky nemám ráda tanga :D v tom jsme opět stejné... ráda nosím brazilky, ten styl kalhotek mi vyhovuje... kdy není zakrytý celý zadek, ale zase je to tak, aby se mi nezařezávaly :D značka FILA je super! Mají kvalitní oblečení i spodní prádlo... kalhotky jsou pěkné, jen škoda, že s nimi nejsi na 100% spokojená... ale chápu, jestli se zařezávají, tak to není moc komfortní, no...
    No a trenýrky pro přítele jsou parádní 😊 vypadají dost pohodlně a líbí se mi i ten motiv 😊 je super, že byl přítel spokojený!
    Moc pěkná spolupráce a držím palce, aby přišla třeba ještě i další 😊

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec neznám, ale podporsenka vypadá pohodlně :) mám ráda takový styl, takže juknu na to :) děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že máš další spolupráci. :)
    Já nosím neznačkové spodní prádlo, jak jsi sama psala, je mi líto dát tolik peněz do toho, když se do toho za pár let nevlezu :D
    Ta podprsenka je hezká. Také se mi líbí, že je šedivá. Já takové podprsenky nenosím.
    Kalhotky vypadají fajn. O značce slyším poprvé.
    Trenýrky jsou boží!
    Také jsme si chtěli objednat z tohoto e-shopu, ale když jsme viděli, že za tři věci máme dát tolik. Rychle jsme změnili názor a radši zašli do Pepca :D

    OdpovědětVymazat
  4. O eshopu jsem slyšela, ale nikdy z něj nic neobjednávala.
    Značkové spodní prádlo moc nekupuji.
    Taky nesnáším tanga a zařezávání do zadku :D
    Moc hezké produkty. Upřímně jsem myslela, že když jde o spolupráci, máš produkty zdarma.
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Moc mě tvé články baví. Bezvadná spolupráce

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, tak tu ti závidím :-) Po porodu bych uvítala hodně nového oblečení, mé stávající mi totiž ne uplně padne :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný výběr. Spolupráci jsem také dřív měla a vybrala jsem si trojpack balení CK kalhotek a byla jsem šíleně spokojená, vlastně ještě jsem. Kvalitní prádlo je pohodlné a hrozně dlouho vydrží :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Vám holky za pěkné komentáře :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)