🌸 Poster Store - spolupráce 🌸

Přeji krásný den všem čtenářům,

dnes to bude opět spolupráce. Tentokrát jsem dostala nabídku od švédské firmy Poster Store, která se inspiruje skandinávským designem.

Co vlastně nabízejí? Na jejich e-shopu si můžete vybrat plakáty různých formátů a motivů. Mě oslovily nejvíce plakáty se zvířaty či plakáty přírody, kde najdete květiny a krajiny. Výběr je veliký. Nechybí ani rámečky dle formátu plakátu, které si můžete zvolit také dle materiálu či barvy. Najdete tu rámečky různých barev dřeva, zlaté, měděné, černé a další.
Osobně se mi nejvíce líbily světlé dubové rámečky.


Slunce pálí. Jemný a rozehřátý písek šimrá do chodidel a prosypává se mezi prsty....


Měla jsem z této nabídky ke spolupráci radost a těšila jsem se na svou objednávku. 
Milé překvapení pro mě bylo i to v jaké částce jsem si mohla zboží vybrat aniž bych něco platila či doplácela. Za mě super spolupráce! 😊
Objednávku jsem sledovala přes odkaz, který mi přišel na e-mail. Kdybych se na balík netěšila a nekontrolovala jeho pohyb... asi ho ještě dnes nemám. Českobudějovická pošta mi nedala nijak vědět, že mi zásilka dorazila. Stavila jsem se s přítelem na poštu, abych se na něj zeptala. A ejhle! Je to doma.
Jak to vypadá se můžete podívat na následujících fotografiích. 

Balíky byly dva, což zmátlo mě i pošťačku za přepážkou. V jednom byly plakáty a největší rám a v druhém menší rámečky.



 

Než jsme do rámů obrázky/plakáty dali, museli jsme z plexiskla, které se dává v rámečku před obrázek/fotografii, sundat krycí fólii z obou stran. A takto, jak vidíte na fotografiích, jsme postupně dali do všech rámečků všechny obrázky.

Přítel ze srandy říkal, že nejtěžší úkol budu mít pak já se psaním článku, ale složitější mi přišlo obrazy pověsit, protože jsme do zdi museli přiťuknout i nějaké věšáky (hřebíky) na obrazy a museli jsme je jet kupovat. 

Nad postel jsme s přítelem chtěli něco, co znázorňuje partnerství, pár, vztah či lásku. Hledali jsme něco barevného a roztomilého. Kategorie zvířata to vyhrála. Lvi. Napadlo nás je doplnit o dva menší obrázky. Hodil by se k nim například obrázek zlatavých klasů nebo něco jiného v podobné barvě, ale chtěla jsem spíš něco do zelena či tyrkysové/azurové barvy. Vybírala jsem už docela dlouho něco, co by se hodilo a vypadalo to podle mých představ... 




Slunce pálí. Jemný a rozehřátý písek šimrá do chodidel a prosypává se mezi prsty. Na kraji břehu do něj naráží drobné přívaly vln čistého azurového moře. Je slyšet šumění a na hladině je možné spatřit, jak si dnešní vítr hraje. Vlny houpají loděmi v dáli. A hle... Do moře se pomalými krůčky snaží přesunout malá želvička, která se chce nechat unášet po těch chladivých vlnách. Ani surfař mi neodolal...

Krásná to představa. Toto léto jsem nebyla u moře, ale s obrázky z Poster Store k němu máme teď o něco blíž. 




Já jsem spokojená a plakáty i rámečky z Poster Store se mi moc líbí. 😊👍
Nádherně teď zdobí náš byt! 

I Vy si můžete z Poster Store objednat nějaké rámečky a plakáty dle Vašeho výběru. 
Mám tu pro Vás slevový kód ve výši 50% na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců). Nelze však kombinovat s jinou slevou. Kód platí od 21. 8. do 28. 8.

Kód: SiM50


Tak co si o tom myslíte? 

Přeji Vám všem krásné dny
Simix!


Komentáře

  1. o stránce jsem už slyšela, ale zatím zkušenost s. I nemám :) vypadá to moc hezky, vybrali jste dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala sis krásné motivy. Sálá z nich pokoj a klid :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala jsi hezké motivy. Působí to útulně. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    luxhairshopcom wigs for homecoming

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem s nimi měla spolupráci a nemůžu si je vynachválit :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to je nádhera! Je roztomilý jak vám nad postelí visí ti dva lvi <33
    Je super že to mají i s rámečkaman:)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že jsi vybrala stejný plakát jako já. Želvička u nás sklidila největší úspěch ☺️

    OdpovědětVymazat
  8. Ty plakáty vypadají naprosto kouzelně a mrzí mě, že jsem na článek narazila až teď, jinka bych využila slevu. Jsou fakt nádherné!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)