Spolupráce - trickovy.cz

 Zdravím všechny čtenáře,

dnes to bude opět spolupráce... za poslední dobu jich je tu hodně, ale na ty si vždy udělám ráda čas. 
Vím alespoň, o čem psát, když není inspirace. 

Podzim je pro mě období, kdy začínám přemýšlet nad dárky a to ne jen na Vánoce, ale i k narozeninám a k svátu hned pro několik lidí. Přítel, brácha a taťka mají narozeniny. Přítelův taťka má narozeniny i svátek. Děda má svátek a v prosinci má svátek den po mě i přítelova mamka a moje mamka na konci prosince narozeniny. A další... 

Někdy není jednoduché pro dotyčnou osobu vymyslet osobitý, zajímavý, originální a užitečný dárek. 
Trickovy.cz nabízí osobité dárky nejen v podobě triček a hrnečků s různými nápisy/potisky. 
Takže pokud chcete dárek pro blízké, můžete hledat právě zde. 

V rámci spolupráce jsem si mohla vybrat dva produkty. Při vybírání se mi líbila rozmanitost nabídky. 
Dárky můžete volit z kategorií podle toho, pro koho dárek chcete. Například někoho z rodiny, nebo i kolegy z různých oblastí, jako kuchaři, instalatéři, lékaři, květináři, lesníci, účetní, elektrikáři apod. Je opravdu z čeho vybírat. Na jejich webových stránkách si můžete zvolit i vlastní potisky. 

Já jsem se rozhodla pro dvě trička. 

Jedno tričko, jako originální dárek pro maminku s potiskem "Máma má vždycky pravdu". 
Tričko je černé barvy s krátkým rukávem. Myslím, že kdybych toto tričko nedala přímo mamce, ale někomu jinému, vůbec by to nevadilo. Proč by někdo nemohl nosit tričko s tímto nápisem, i kdyby nebyl matka? Třeba z úcty ke své mamince, nebo že se mu tričko prostě líbí. Trička můžete vybírat ale také pro švagra, děti, tetičku, sestru, bratra apod. K dispozici jsou však také hrnky a polštáře. 


Další tričko jsem volila z kategorie narozeniny, přesněji měsíce, kde si můžete vybrat potisk s názvem měsíce, kdy se dotyčný narodil.
Např.:
"Je mi to líto, ale tahle holka chodí s atraktivním klukem narozeným v září"
"Královny jsou narozené v červenci"
A mnoho dalších. 
Narozeninové dárky tu můžete volit i pod číslem věku (kulatiny a půlkulatiny) či znamením zvěrokruhu. 

Fotografii druhého trička sem nebudu přikládat, protože ho chci darovat někomu, kdo čte můj blog a nechci, aby ho viděl dříve než bude ten den narozenin. Omlouvám se. 

Věřím, že někomu tento článek pomůže, když nebudete mít nápad na dárek. 
Trickovy.cz nabízí mnoho krásných produktů s nápaditými texty/popisy/potisky. 


Tak se mějte krásně! 
Vaše SIMIX. 💋






Komentáře

  1. Super produkty :) také jsme se ségrou koupily jedno tričko taťkovi k narozeninám, měl velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvělý nápad a vypadá to hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je super :) Taky jsem dávala blízkým takové trička :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)