👻 Halloween 2021 🎃

 Zdravím všechny čtenáře, kteří zavítali na můj blog...


... druhý článek s podzimní tematikou, který se netýká spolupráce. 😄
Dnes je #Halloween 🎃
Halloween patří do tohoto období, stejně jako Dušičky a přijde mi, že je v ČR oblíbenější, než Dušičky. Halloween je totiž možná pestřejší. Dušičky stejně jako Halloween oslavují zesnulé. Vzpomínáme na ně, chodíme navštěvovat jejich hroby, zapalujeme na nich svíčky. Avšak Halloween se dnes může zdát poněkud víc komerční. Možná ne tolik jako Vánoce. Docela vytlačil ty naše Dušičky stranou. Nebo možná ne? 



💭 Říká se, že pochází z Ameriky, ale jeho původ sahá do Irska, kdy staří Keltové oslavovali mrtvé, stavěli jim oltáře. Tomuto svátku se říkalo Samhain. Přijde mi, že svátky s pohledem do minulosti měly větší význam a dnešní dobou se stávají víc komerční a takové, abychom si je co nejvíc užili. Dřív se oslavovala úroda, slavilo se na počest něčeho či někoho... třeba právě těch mrtvých.

Dušičky nijak neoslavuji... těším se tím, že moji blízcí jsou stále živí, pouze prababička a pradědeček s babiččiny strany tu už nejsou. A Halloween? Ten už mnoho roků slavím pouze tím, že si nabarvím obličej a udělám ze sebe nestvůru. Rok 2018 a 2019 jsem navštívila s přítelem i halloweenské párty. V roce 2020 jsme se kvůli covidu drželi víc stranou a nějak jsme si odvykli chodit pařit. Tento rok jsme párty nevyhledávali. 
Už nějakou dobu se mi ale líbí výzdoby a dobroty v tomto motivu, které vídám na internetu. Třeba pinterest je toho plný. Bylo toho dřív i dost na youtube, ale ten už nesleduji ani na něj již nic sama nepřispívám. Ale jistě toho bude plný stále a pravděpodobně ještě mnohem plnější. 
Chtěla jsem se k tomu přiblížit a tento rok jsem se na Halloween chtěla příjemně naladit, sladit všechno a vytvořit atmosféru tomuto svátku odpovídající. Mít očekávání a perfekcionismus je však zničující!
Chtěla jsem se hodně přiblížit k tomu, co vídám na obrázkách na internetu. Ne všechno se povede, ne všechno bude dokonalý, ale ačkoli to vím, někdy padám do zoufalství, když se mi nedaří to, co si představuji a očekávám, že to tak bude vypadat. Například při úklidu nebo nějakém tvoření...  

Instagram: @simix_krajickova

           

Chtěla jsem zvládnout výzdobu bytu, nádherně vypadající a skvěle chutnající halloweenské muffiny, udělat si krásné nehty s halloweenskými prvky a nalíčit se jako něco dokonale hrůzostrašného.

Občas se chceme vyrovnat ideálům a nejsme spokojení s tím, co zvládneme a jak vypadáme ...
Jakou jsem měla já představu a očekávání?

Obrázky z: pinterest
 


Vypadáte to nádherně, že? 

A já bojovala a stvořila jsem tohle... nakonec jsem ale velice spokojená. 
Pro upřesnění, bylo to 30. 10., abych další den mohla jen sdílet, kochat se a vychutnávat. 

Moje první muffiny ... vláčné, chuťově dobré a na pohled nevypadají nakonec tak zle, jak jsem se při zdobení bála. Nevěděla jsem jak zdobit a byla jsem zoufalá. 




Nehty - první večer třikrát odlíčila, jen proto, že se mi nedařila drobná pavučinka, klepaly se mi ruce, titěrná práce a nešlo to. Stmívalo se a já na to ani pod světlem lampičky skoro už neviděla. Zkoušela jsem to jehlou, drátkem, špejlí... až další den jsem to zkoušela pomocí papíru a byla jsem spokojenější. 



Výzdoba...



A já... dětskými barvami na obličej, které nedrží tak skvěle, o to lépe se pak smývají. Ale třeba žíla na čele těmito barvami nevypadá tak reálně a nebo to ještě moc neumím nakreslit, aby to vypadalo skutečněji. Ale docela se vydařilo.
Nafotila jsem a šla se umýt 😂 Tento rok jsme s tím nikam nevyráželi a přítel šel spát, tak jsem to šla rychle umýt, abych si mohla jít lehnout k němu. 




Více fotografií, případně videí, najdete na mém instagramu. 📷


Co Vy a Halloween? 

Mějte se krásně! 
Vaše Simix! ❤



Komentáře

  1. Když jsme byly se ségrou malé, s babičkou a dědou jsme vyřezávaly dýně a pak nám svítily před domem :) nyní Halloween nějak extra neslavím. Na hřbitov pravidelně jezdíme a pokládáme věnce. Výrobky se ti moc povedly! Můžeš být na sebe pyšná, jsi šikovná :) ty jo, ty nehty, to musela být piplačka! To bych nezvládla. Jsem ráda, když si je namaluji jednou barvou, ještě přidávat ornamenty... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýni jsem vyřezávala snad jednou v životě :D Někdy opět zkusím :D

      Děkuji! :)

      Vymazat
  2. Náhodou to máš moc krásné! :) Jak muffiny, tak nehty i líčení :). A na to, že to jsou první muffiny, no wow! :D

    Já letos jen zkoušela nějaké recepty :).

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak to se ti opravdu povedlo! Muffiny, nehty, halloweenské líčení, vše super ♥ Já měla letos jednodušší masku, šla jsem za Nyx, řeckou bohyni noci a na čelo jsem si akorát nakreslila měsíc a pak čáru od rtu dolů a přes nos a i s tímhle vším jsem dost bojovala a stejně to nebylo moc symetrické :D Ale baví mě slavit halloween takhle v kostýmu, s kámoškama doma nebo někde na párty, to jsem v minulých letech taky už párkrát byla, i když nejsem úplně párty člověk :)

    LV.
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou se ti to i tak povedlo! Já se teda na vše vyprdla a nic nepřipravovala 😅 ale třeba se příští rok polepším 🙈 ty muffiny vypadají fakt dobře 👍

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Dala jsi si s tím neskutečnou práci! Já bych s tím už tisíkrát třískla :D Dopadlo to všechno výborně, vůbec se nemáš za co stydět!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný Halloween článek, muffínky se moc povedli, stejně tak líčení, úžasný!

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)