Podzimní dekorace 🍂

Dobrý den, ahoj🍁 <





. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Chtěla bych Vás přivítat u nového článku. Poslední dobou jsem dávala přednost spolupracím. Žádná nová se zatím nenaskytla a říkala jsem si, že by byl fajn nápad napsat nějaký podzimní článek. Dřív jsem podzim ráda moc neměla. Deštivý, chladný a bahnitý. Za několik posledních roků jsem si však našla na každém období něco hezkého. Co právě na podzimu? Barevné listí, deku, teplý čaj, kávu, kakao či horkou čokoládu, filmy, seriály, procházky, teplé oblečení (svetry a mikiny), knihy nebo psaní na blog a také hudbu. S létem mám spojenou hudbu úplně jinou než s podzimem. Na léto je to hudba energická a na podzim nějaké klidné kytarové písničky. Podle mě to k takovému období a počasí, jaké toto období obnáší, pasuje dobře. 





Chmurné a chladné období jsem si začala zpříjemňovat i dekorací. Jako třeba tento rok, dneska- podzimní.
Pojďme se na to podívat.



Dýně
z barevného tvrdého papíru:

Původně jsem nepotřebovala ničím inspirovat a měla jsem vlastní nápad. Vystřihla jsem si z oranžového papíru několik elips (tvar), uprostřed jedné elipsy jsem udělala nástřih do polovičky a u další stejně tak. Následně jsem je zasunula do sebe. Jakmile jsem chtěla nasunout další, nešlo to. Podívala jsem se tedy na pinterest, jak bych takovou podobnou dýni mohla udělat. Našla jsem tam výrobky, které vypadaly skoro totožně jako má představa, ale bez nástřihů a zasouvání do sebe, s pomocí lepidla. Elipsy jsem ohnula napůl a jednu půlku natřela z jedné strany lepidlem a na ni přilepila další polovičku další elipsy (tvar z oranžového papíru).
A takto jsem lepila polovičky k sobě, dokud mi nevznikla dýně. Nahoru jsem nalepila zelená proužek, jehož přečnívající část jsem před nalepením stočila/navlnila. 
Pro lepší pochopení a představu přikládám i fotografie. 





Třetí mi na ty dvě napojit již nešla.

Nechala jsem se tedy inspirovat pinterestem.

👇


Vystřihla jsem si několik elips, přibližně 8.


Ohnula jsem je a na jednu půlku jsem nanesla lepidlo.



A půlku jedné elipsy jsem přilepila na půlku předešlé elipsy.
Zbylé dvě polovičky jsem slepila k sobě, aby vnikla dýně.


Na horní část dýně jsem nelepila proužek zeleného papíru.





Listy
- závěsné (nevím, jak jinak pojmenovat 😄):

Obkreslila jsem listy, které jsem nasbírala venku pod stromy. Následně jsem je vystřihla. Někde uprostřed spodní části listu jsem udělala dírku a provlékla nitku, kterou jsem pak lístek upevnila/přivázala ke špejli. Takto jsem ke špejli vedle sebe přivázala několik dalších listů z tvrdého papíru různých barev na nitích různých délek. Na špejli nad lístky jsem přivázala další nitku - upevněné oba konce nitky z obou stran špejle. A zavěsila jsem na místo nad vstupem z chodby do kuchyně. Fotografie by Vám to mohla lépe objasnit.

          


A další součást podzimní výzdoby? Nic složitého.




Já jsem spokojená, ani minulý rok jsem to takto nazdobený neměla.
Na výzdobě se podepsalo mé povolání... učitelka v mateřské škole... tvoření z barevného papíru.

A co Vy a dekorace?
Já dřív moc nezdobila, ale dodá to hezkou atmosféru. 😊

Život není někdy jednoduchý, navíc podzim nepřináší všem potěšení a energii.
Výzdobou si to můžete trochu zpříjemnit.

Přeji Vám, aby jste se měli krásně! Nebo alespoň co nejkrásněji. 💚

#mindset - je to v hlavě :)

Komentáře

  1. Moc hezké výrobky, jsi šikovná :). Dělali jste je i ve školce? :) Když je chmurné počasí, tak je to smutné, ale když svítí sluníčko, padá barevné listí, k tomu sbírání kaštanů - to mám moc ráda :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ve školce s dětmi jsem to nedělala... pouze sama jako dekoraci ve třídě. Kromě těch dýní.
      Souhlasím :)

      Vymazat
  2. ta dýně z papíru je úžasné :) pěkné aktivity, do kterých je možné zapojit i děti :)

    já dělám ke každému ročníku období výzdobu :) přijde mi, že to domov zútulňuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že líbí :)
      Ano, s mladšími dětmi leda individuálněji, ale dá se to využít s dětmi při výtvarné činnosti :)
      Přesně :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné, i jednoduché pro děti do školky :)
    My vytáhli dekorace z loňska, koupili jsme si lucernu dýně a nějaké podzimní "křoví" a tím to končí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám dekorace strašně ráda, doma mám i něco na Halloween a hlavně nesmí chybět svíčky a světýlka 🤗. Ten nápad na tu papírovou dýni, to je šikovné, hezké 😊.

    OdpovědětVymazat
  5. Dekorace vypadají moc krásně! :). Já miluji na podzimu doma pálit svíčky, dále mám nějaké umělé dýně a barevné listí :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké nápady. :) Já si rovnou pořídila pravou dýni a tu vydlabala. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)