Dárky na Vánoce 🎁

Zdravím Vás v dalším období... 


a to v období vánočním. Začínáme řešit vánoční dárky... a o tom bude také tento článek. 

Začala jsem již se zimní a vánoční výzdobou bytu. Tentokrát jsem však dekoraci nenafotila, ale myslím, že si to dovedete přibližně představit. Světýlka, svíčky, papírové vločky a háčkované škrobené ozdobičky. Ještě přibude vánoční stromeček, ale ten je ještě nějakou chvíli čas. 
V plánu je také výroba adventního věnce. Na to se mohu ale zaměřit příště v jiném článku.
Tento článek chci věnovat spíše dárkům a jak tak píšu, bude to stručnější, než jsem si myslela. 

Přijde mi, podobně jako každý rok, že nakoupím spoustu drobných zbytečných dárečků, ačkoli bych ráda koupila jeden drahý, větší a užitečný. Je to však složité, vybrat něco vhodného. Zároveň myslím na to, abych ty dárky byla schopna převézt aniž by se rozbily a také, aby nebyly příliš drahé. A tak opět sklouzávám k více milým drobnostem. 

Řešit dárky na Vánoce jsem začala tehdy, kdy skončily přítelovy narozeniny... takže přibližně od půlky listopadu. Jak jste na tom Vy? Někdo začíná pořizovat dárky až v prosinci někdo již v říjnu. 

Rozhodla jsem se, že dárečky, případně jeden dárek dám tento rok každému do krabičky či krabice, tu polepím balícím papírem a do ní naskládám dárečky tak, aby to vypadalo hezky. Aspoň se o to pokusím. 
Jiné roky jsem balila dárky přímo do balícího vánočního papíru. Video, které přikládám níže Vám může přiblížit, jak mé balení dárků pro rok 2021 vypadá. Každému bych ráda také dala jedno vlastnoručně vyrobené přáníčko a vložit k dárkům do krabičky. Krabičku ovázat červenou (či jinou) stužkou a na ní ovázat cedulku se jménem toho, pro koho je, nebo spíše bude, dárek určen. 

A takhle to vypadá...


Pozn.: Už mám zabaleno více dárků. Další mě ještě čekají.


Bývají dárky, kterým by se někteří lidé radši vyhnuli... někdo nemá rád měkké dárky jako třeba ponožky, trička apod. Někdo jiný nemá rád dárky, na které sedá prach a má jich doma už hodně apod. 
Proto je těžké vybrat vhodné dárky pro lidi, o kterých nevíte, co si přejí či co potřebují. 

Já jsem ráda skoro za cokoli ... neurazí mě něco, co využívám skoro každý den.
Např.

  • sprchový gel
  • šampón
  • krém na obličej či na tělo
  • měkký kartáček a zubní pasta
  • svíčky
  • ponožky
  • bylinkové čaje
  • laky na nehty v pastelových barvách
  • čisticí prostředky do domácnosti (savo, cif, WC čistič, okena nebo něco jiného na sklo, jar, houbičky apod.)
  • peníze
  • ložní prádlo (povlečení a prostěradlo pro dvojici) 
  • řasenka
  • šitíčko s nitěmi (nebo pouze nitě na šití)
  • kryt na mobil SAMUSUNG A52
  • zápisníky a psací potřeby
  • některé knihy
  • poukázka na něco 
  • vitamíny
  • dovolená
  • polaroid, kamera či lepší foťák 

 



Co nerada dostávám za dárky? 

  • oblečení - radši si vyberu sama něco, co se mi líbí, co mi sedí a v čem se cítím dobře, např. kalhoty nosím pouze úzké a upnuté, v jiných se mi nechodí dobře, a proto si je musím vybírat sama
  • něco, čeho mám už hodně a nevyužiju to, např. kuchyňských pomůcek a nádobí 
a nějak mě teď nic dalšího nenapadá. 😂

Pokud byste potřebovaly poradit, co na Vánoce koupit, můžete se podívat na mé #spolupráce případně nějaké tipy tady, které jsem psala před několika roky. Ale sama tento rok docela tápu. 

Co Vy a dárky na vánoce v tomto roce? 🎄

Přeji příjemnou vánoční atmosféru a dobře jdoucí přípravy na Vánoce.

PS: Pokud bude čas, ráda bych příště sdílela článek o mé vánoční výzdobě/dekoraci a další články s vánoční tematikou. Možná pečení cukroví? Ještě sama nevím, nechte se překvapit.

Mějte se krásně!!


Komentáře

  1. já dárečky nakupují v průběhu roku :) když mi něco padne do oka, beru hned a nečekám :) díky tomu mám vše, stačí jen zabalit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já nakupuji už od ledna, nemám ráda když se to honí na poslední chvilku :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. s dostáváním darků to máme stejné :)
    mě potěší vše i maličkost ♥
    děkuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční dárky už mám skoro všechny nakoupené a jsem za to ráda. Nerada nechávám věci na poslední chvíli. Rodině dávám zarámované fotky, které jsem za rok vyfotila :) Když jsem byla malá, neměla jsem ráda měkkouše, teď je to samozřejmě jinak, ráda uvítám ponožky, ale i oblečení. Přeji ji stolní lampu, sprcháč a poštovní známky (ano, píšu pohledy :D). Moc ráda peču, o víkendu budeme péct na chalupě s tetou, každoroční tradice :) těším se na další vánoční článek, měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já dárky začala také shromažďovat již v půlce listopadu.
    Krabice jsou skvělý nápad, ale já bych je letos nevyužila. A rozhodně bych dala veselejší papír :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)