Adventní věneček - výroba, honba za větvičkami do lesa 🎄

Zdravím Vás u dalšího článku s vánoční atmosférou...

tentokrát se bude týkat výzdoby, ačkoli jen okrajově, protože bych Vám tu především chtěla představit své video o tom jak vznikal můj/náš adventní věneček. 

Předpokládám, že to bude dnes velice krátký článek... pojďme na něj!

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Světýlka a svíčky, to je klasika, která k Vánocům patří. Nějaké ozdobičky, řetězy a samozřejmě vánoční stromeček. Ten ale ještě nemáme vytažený...na ten je ještě chvilku čas. Kdy strojíte vánoční stromeček? Někomu ho nosí Ježíšek, někdo ho strojí na Štědrý den ráno. My ho vždy máme aspoň týden dopředu.







Miluji světýlka!


A zmiňované video zde:


Ještě bych se chtěla následující dny pustit do pečení cukroví... minulý rok jsem pekla pouze dva druhy - perníčky a rohlíčky. Přijde mi zbytečné péct tolik druhů jako většina lidí. A tyhle dva druhy mám nejraději. Pak mám ráda ještě linecké, ale přítel bude jíst stejně jen rohlíčky. 

Jak jste na tom s přípravou na Vánoce Vy?
Mějte se krásně!



Komentáře

  1. stromeček zdobíme vždy individuálně, záleží, kdy se dohodneme na slavení Vánoc :) ale vánoční výzdobu máme od první adventní neděle :) do cukroví bych se chtěla pustit příští víkend a zatím nevím, co budu dělat a též dělám jen několik druhů :) ať se to sní :)

    věneček je krásně udělaný :) ten skřítek na něm je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stromeček zdobíme 2-3 dny před Štědrým dnem.
    Perníčky už mám napečené, ještě rohlíčky a tím končím.
    Trochu jsem vyzdobila byt a nějak to nepřeháněla.

    OdpovědětVymazat
  3. Stromeček zdobíme den dopředu. Na Štědrý den se jím jen kocháme a čekáme, kdy Ježíšek donese dárečky :) moc hezká výzdoba a věnec, jsi šikovná :). Také miluji světýlka <3 S tetou pečeme hodně druhů cukroví, je to tradice. Moc nás to baví, peče i pro známé.

    OdpovědětVymazat
  4. Stromeček zdobíme 23.12. večer, ale výzdobu máme hotovou vždy před prvním adventním týdnem :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)