Streamování - Twitch 🤳

👋 Zdravíčko, 

zdravím ty čtenáře, které na můj blog dorazili, ačkoli jsem tu nebyla pěknou řádku měsíců aktivní. 

V tomto článku chci napsat, proč tomu tak bylo.


Je to tím, že jsem se začala věnovat něčemu jinému/dalšímu. Podle názvu článku je to asi již jasné, a proto nemá cenu Vás napínat. 🤗 Jde o streamování na platformě, která se jmenuje twitch. Streamování pro mě vždy bylo něco, co šlo mimo mě. Streamy ostatních jsem moc nesledovala, přišla mi to nuda (třeba streamy puberťaček na insta apod.) a že bych někdy streamovala já? Nehrozilo. Nelákalo mě to, protože jsem se styděla, nevěděla jsem o čem bych mluvila, asi by mě to ani nebavilo. Přítel mi občas (asi ze srandy) říkal, ať si založím účet na Onlyfans a vydělám nám na byt. 😅Nevěděla jsem, co je Onlyfans. Stejně tak jsem neznala twitch, možná jsem o něm párkrát slyšela od bráchy a přítele, ale nenapadlo mě, že bych někdy něco takového využívala. 

Někdy na podzim se můj přítel rozhodl vrátit na youtube (upřímně nevím, jestli to bylo na podzim) a vytvořil několik videí, některá i se mnou. Na začátku prosince se rozhodl začít streamovat na zmiňovaném twitchi, protože mu to přišlo lepší než samotný střih a výdej videí. Zpětná vazba je na twitchi naopak od youtube okamžitá a to se mu líbilo. Pokaždé s něčím přijde a ovlivní to nějakým způsobem náš život. I můj. Vždy mě nějakým způsobem přiměl pořídit něco nového. Nový stůl, nový noťas, auto na to, abych si procvičila řízení nebo elektrickou koloběžku. 

V prosinci jsem streamování na twitchi také zkusila (o měsíc později, než on). Prvně jenom přes mobil, kdy jsem neměla na streamu žádného diváka a možná díky bohu. Nevěděla jsem co říkat, kvalita přes mobil nic moc, nelíbilo se mi to. V průběhu zbytku prosince mi přítel pomohl vše nastavit, naistalovat a oficiálně od nového roku (možná spíše koncem prosince) jsem začala také streamovat. Upřímně jsem sama sebe překvapila, jak jsem výřečná. 
Já, taková stydlivá, která nevyleze skoro ani bez řasenky ven jsem streamovala to, jak se třeba ráno líčím. Zpočátku jsem hodně streamovala prostě pokec, což je jedna z nejsledovanějších kategorií na twitchi. Nasbírala jsem několik diváků. Mnozí se postupem času obměňovali. Přišli a už se nevrátili, nebo nějakou chvíli a pak už ne, chodili noví... ale je tu pár takových, kteří mě od mých počátků navštěvují i teď po víc jak půl roce a toho si vážím. Jsem ráda za stálé diváky, kteří se za mnou rádi vrací a já mám pak na streamech někoho, koho trošku víc znám a můžu si s ním povídat. Jsem ráda za jakousi svou komunitu, obzvlášť těch slušných a milých lidí, kteří za mnou chodí pravidelně. 

Kvalita mých streamů není dokonalá, ale rozhodně je lepší než zpočátku. Ke streamování využívám noťas, což není nic profesionálního, obzvlášť, když streamuji i hry, ale mám dostatečně výkonný, aby to bylo v rámci možností v pořádku. Prvně jsem streamovala přes webkameru, která je součástí notebooku a pokaždé jsem se styděla za zrnitý obraz. Přítel si musel pořizovat externí kamerku, jelikož kamera není přirozenou výbavou stolního počítače. Časem nám však jeden z přítelových diváků poslal kamerku, kterou od té doby používám, jelikož přítel kamerku již měl a moc si toho daru daru vážím, protože mé streamy jsou hned o kousek kvalitnější. Za peněžní příspěvek od některých diváků jsem si nakonec pořídila také přenosný mikrofon a sluchátka, abych své streamy ještě o malý kousek vylepšila. 
Je pravdou, že bych si pro lepší kvalitu streamů měla pořídit spíše stolní počítač, ale jsem omezena především prostorem, ve kterém streamuji. Nějak si ani nechci zatím pořizovat větší elektroniku do bytu, který je pouze pronajatý na dobu neurčitou.  

Ještě bych ráda napsala, jak se postupem času měnil obsah mých streamů a stejně tak komunita/divaci, kteří mé streamy navštěvovali či navštěvují. 
Jak jsem zmiňovala, zpočátku to byl hodně prostě pokec, kdy jsem se např. na streamu líčila, žehlila, něco vyráběla apod. Dost jsem streamovala i hru world of tanks. Jelikož přítel primárně streamoval tuto hru, hráli jsme ji spolu a streamovali každý na svém kanále. Jednou se u mě vyskytl i stream, kde jsem hrála League of legends nebo Rocket league, ale spíše WoT. Moje komunita diváků, v tu dobu ještě velice nízká, se skládala především z hráčů WoTka. Jeden z diváků mi doporučil spíše RP, jelikož mi world of tanks úplně nešlo a myslel si, že by mi to mohlo více sednout. A tak se stalo, že od února hraji GTA RP a velice mě to začalo bavit. Až moc! Nehraji skoro nic jiného. Ovlivnilo to část mého života. V rámci RP jsem poznala mnoho lidí, dostala se do různých skupinek lidí a většinu z nich jsem si moc oblíbila. Nyní se moji diváci skládají především z nich, ale také z těch, co si rádi dojdou pouze pokecat. Diváci, co se chodili hrát na to, jak hraji WoT postupně přestali chodit. První server na FiveM/GTA RP, kam jsem se připojila a začala hrát je VineWood, kde jsem vystřídala už asi tři postavy. Druhým, také mým oblíbeným, je NovaStorm, kde mám jednu postavu a pak další dva servery RedPixel a Dream, kde jsem byla velice krátce. Aktivně teď hraji na VineWoodRP a NovaStormRP, kde žiju své virtuální životy, které mnohokrát prožívám natolik, že ovlivňují celou mou maličkost. 
Za tu dobu, co streamuji nechodí na mé streamy obrovské množství diváků (pohybuje se to kolem desítky), ale i tak mě to baví a ráda vždy vidím nové diváky a především ty, co ke mě chodí už déle. 
Další věcí, co poměrně často streamuji, většinou každou sobotu, tak je vaření / cooking stream, kde si s diváky hodně povídám a o to déle vařím! 😂

Můžete mě začít sledovat na twitchi i Vy, pokud budete chtít: https://www.twitch.tv/simix_kr
Stejně tak, pokud máte discord můžete navštívit můj server/discord skupinu, kde dávám různé informace ohledně svých streamů: discord server/skupina zde po kliknutí


Mějte krásné dny
Vaše Simix!

Komentáře

  1. Jsem ráda, že se máš dobře :) o aplikaci slyším poprvé. Já jsem IT antitalent a ještě stydlivá, takže by mi to určitě nešlo :D ať se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  2. tohle jde mimo mě :) přeji, ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Twitch znám, občas na něho s manželem mrknem. Přeji hodně štěstí ať se daří :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)