Dopis Ježíškovi!

Zdravíčko, zdravíčko,
příteli, brácho, mámo, táto, dědečku i babičko! 
(možná se Vám tento článek bude hodit, pokud nevíte, co mi koupit na Vánoce a ještě jste nic nekoupili)

Mnoho slečen na svém blogu píše měsíčně whislisty - seznamy věcí, co si přejí pořídit. Já to nedělám nějak pravidelně, ale když se blíží ty Vánoce, nepřijde mi na škodu udělat nějaký seznam, co by se mi hodilo, nebo co bych si přála. Kolikrát se stává, že dostanete na Vánoce pod stromečkem něco, co nepotřebujete nebo nevyužijete, ale urazit toho, kdo Vás obdaroval nechcete. 
Někteří lidé nechtějí ponožky a sprchové gely a je to pro ně tabu. U mě je to opakem. Sem s tím. Hlavně ty zimní ponožky, kotníčkových na teplejší dny mám poměrně dost. A sprcháč je také něco, co využiju. Nemusím si pak aspoň kupovat. Nejraději mám ty od dermacol, které nebývají drahé a mají příjemné vůně. 
Co je mým tabu, to jsou tenké malé diáře na následující rok. To, prosím, ne! Jako kreativním motivačním silnějším zdobeným diářem nepohrdnu, ale problém je, když dostanu od více lidí nějaký, protože to je něco, co Vám stačí jednou. Ale ty tenké, menší s tenkými řádky nemám vůbec ráda. Na nový rok diář však stejně už mám, pokud vím, takže do tohoto whislistu nepatří. 

Co do mého whislistu ale určitě patří je korková nástěnka se špendlíky. Rozhodně ne takové ty dlouhé špendlíky s kuličkou na konci, protože mě z nich v práci bolívá prst, ale spíše nějaké placaté s krátkým hrotem a nebo ty, co jsou na obrázku. 

Nepotřebuji příliš věcí, kvůli skladnosti ... i v kuchyni si vystačím s málem, ale zjistila jsem, že by se mi hodil středně velký hrnec. Mám malý hrnec, mám velký hrnec, ale nějaký středně velký by se ještě hodil. Víc hrnců nepotřebuji, ani by se nevyužily. Opravdu pouze střední velikost hrnce, abych měla tři různé velikosti. Jak poznat, jak vypadá středně velký hrnec asi pospat nedokážu. Aby nebyl ani velký, ani malý. 😂



Co se týče kuchyně, myslím si, že mám vše potřebné. Nějaký ostrý nůž by nenaštval, ale dobrou vymožeností by mohla být i pánev na lívance, protože teď dělám lívance v klasické pánvi. 
Ale život si bez toho představit dokážu. 




Svíčka v azurové či tyrkysové (zeleno modré) barvě, nebo i jiné, které hezky voní - třeba po lesním ovoci nebo třešních je pro mě příjemným zpestřením atmosféry v domě/bytě. 


Pod některými určitými slovy, případně obrázky, jsou ukryté odkazy na produkty/předměty/dárky. 


Vánoční whislist
  • korková nástěnka se špendlíky (s krátkým hrotem, ne ty dlouhé)
  • středně velký hrnec
  • sprchový gel
  • teplé ponožky 
  • lívanečník (pánev na lívance)
  • svíčky 
  • párové povlečení a prostěradlo (2x polštář, 2x peřina, manželská postel) 
 
 

(sladěno do barvy kakaa či tyrkysové, spíše dozelena, jako je na obrázkách)



Nepřijde mi toho hodně, je pár věcí, co si časem budu potřebovat pořídit, ale spíš budou věci, které si koupím, vyberu a zaplatím sama. To, co je v článku, jsou věci, které by mi pod stromečkem udělaly velkou radost, ale i jiné věci mi udělají jistě radost. 

A co si přejete na Vánoce Vy?

Vaše Simix!


Komentáře

  1. jako každý rok knihy :D sama si vyberu a Ježíšek pak zabalí :) a vždy se najde něco nového, co se hodí do kuchyně, takže i to :) ale nejvíce se těším na ten čas strávený s rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný vánoční wishlist! S těmi sprchovými gely to mám úplně stejně a vždy mě moc potěší, když jich mám spoustu do zásoby. Každopádně praktické dárky jsou stejně nejlepší a ty ocením prostě vždy. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Letos asi nic moc, koupili jsme si pod stromek co potřebujeme :) To je sada hrnců :D
    Pánev na lívance jsem dostala pár roků zpět :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký a praktický wishlist. Také mám ráda praktické dárky. Přeji si triko na tenis, sprchace a knihy :)

    OdpovědětVymazat
  5. No já si přeji jen jednu věc a to nového Harryho Pottera v ilustrovaném vydání :-D také ladím povlečení s prostěradlem :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)