🎄Vánoční seznam 📜 - co bych si přála pod stromeček? 🙏🏽

Tak jdeme na to...

Pokud si dobře vzpomínám, také minulé roky jsem tady psala jakýsi dopis "Ježíškovi". 
Pomohl například přítelovi a koupil mi podle článku dárky, které jsem si přála nebo se mi hodily.
Tak tedy "Ježíšku", jestli tento článek čteš i tentokrát, můžeš pomoct vyřešit dilema ostatním "Ježíškům", se kterými jsi ve spojení a nevědí, co mi k Vánocům dát, aby se to mezi Vás rozdělilo a každý pořídil třeba něco - článek jim posílat nemusíš, stačí zmínit, co chci a nechci a co bys nepořizoval zrovna Ty, abych to neměla víckrát. 😂  
(Je takové divné si takto o to psát, ale jde spíš o to, abys nekupoval všechno sám a někteří třeba tápou, co mi k Vánocům dát, tak aby nekoupili něco, co se nám opravdu nehodí a nevejde se nám to sem). 

Jedním z dárků, které se nám do domácnosti hodí, je žehlící prkno (bez povlaku, ten máme doma). Každopádně o něm jsem mluvila již se svou babičkou a tento dárek by měl být zajištěn. 

Jedna z věcí, kterou bych si přála - která zahřeje, vypadá roztomile a zároveň se hodí pro chůzi po domě - jsou huňaté zimní roztomilé papučky na doma přes zimu. Jelikož mé roztomilé šedivé s koalou se už začaly trhat a občas trochu klouzaly z nohou, tak tyto jsou přes celou nohu, i přes patu. Nebudou mi padat z nohy, zahřejí. Viděla jsem opravdu pěkné v albi, ale myslím, že i v pepcu? Na teplejší období bych tu měla mít ještě jiné, případně si mohu koupit, až se oteplí, ale tyto by byly fajn přes zimu. Aby nebyly ale zbytečně nějak velké, abych si nezakopávala o nohy, např. aby neměly velké uši, parůžky apod. - spíše decentnější, ale ne úplně takové ty skoro jak ponožky. 
(Ne, že by to jeden konkrétní "Ježíšek" nevěděl, ale velikost 37). 


Odkaz a obrázek na bačkory/papuče, které jsem viděla v albi nemohu bohužel najít. 
Ale našla jsem třeba ještě alternativní odkaz ke koupi online nebo pro představu. 

Teď mi tak došlo, že mi dělá problém nandat i ponožky, a že po Vánocích a přes leden v posledním měsíci těhotenství bude možná komplikovanější si tu bačkoru/papučku přetáhnout přes patu.
Tak k tomu možná nějaké hezké dlouhé obouvátko, "Ježíšku"? 
A nebo by šla alternativa, že by nebyly přes patu no. Ale s obouvátkem by byly fajn asi i ty přes patu. 😂  

Kdyby nebyly přes patu (pro snazší nazutí), nemusí to být sobík, ani žádné jiné zvíře, jen aby byly huňaté!
S uzavřenou špičkou, aby mi nekoukaly prsty.

Např.:
Otázkou je, jestli "Ježíšek" stihne slevy a výprodeje, které se sem snažím dávat... i z 800,- na 223,- 😂

Ty jo, něco takového koupím na nožky i našemu prckovi, až se naučí chodit, nebo klidně ještě předtím 😂  



Nějak jsem se u té domácí obuvi zdržela a "Ježíšek" teď nebude vědět, co vybrat, ale na druhou stranu jsem dala "Ježíškovi" na výběr, kdyby něco z toho bylo k nesehnání nebo se mu něco nezdálo při koupi.

Už je mám! 😊🩵

Další věcí, která by se mi hodila - nějaké propisky. Měla jsem docela dost propisek, ale nějak jsem je už vypsala. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to nebyly obyčejné propisky, ale abych z psaní s nimi měla hezčí požitek, tak nějaké hezké. 

Tady nějaká inspirace:


Jehly mám, ale mám omezené míry a barvy nití, tak mě tak napadla nějaká sada nití na šití/zašívání.
Pouze nitě, jehly ne. Nemusí to být velká sada, jen aby tam bylo od každé barvy nitě. 
Třeba něco takového: 

Ještě mě napadla sluchátka do uší, u těch mých hraje pouze jedno a reklamovat už nepůjdou:
  • JBL béžové - alza
  • Nice boy - modré (taková levnější varianta, kdyby Ježíšek měl hlouběji do kapsy, ale ráda bych sluchátka, kde mi po čase zase jedno nepřestane hrát, pod 1000,- asi nejdu, hlavně se mi jiné moc nelíbí).


Ani by mě to nenapadlo, že bych to chtěla, ale přítel mi v pepcu ukázal jednu parádní hlubokou větší pánevv, (nevím teď jestli je to wok) kde se dají dělat těstoviny a smíchat rovnou s nějakým mišmašem nebo omáčkou a hezky se do ní vejdou. Nějakou takovou bych brala, aby byla vhodná na indukční plotnu, ale také na běžnou elektrickou nebo jak se jim to přesně říká, prostě na klasickou plotýnku. Kdyby se časem změnil způsob a možnost, kterým budu moct vařit jídlo. 😂 Ráda bych zase měla někdy klasickou plotýnku, protože jsem od přítele minulé Vánoce dostala krásné hrnce a nemůžu je použít na indukci. 😞
Odkaz na tu, na kterou jsme koukali v pepcu nemohu najít.

S tím souvisí, že bych si přála vlastní kuchyň... ale z té vím, že nebude hned. Aktuálně chodím vařit dolů do kuchyně přítelova taťky a musím sebou nosit a odnášet věci na vaření, případně si půjčovat např. na tu indukci jeho věci. 
Chtěla bych používat svoje hrnce, co mám od přítele, svoje nádobí a nemíchat to. Mít svůj prostor a ne se tam někdy motat s někým jiným, kdo vaří něco jiného. Zbytečně si překážíme. Pokud bude dost peněz a někdo bude štědrý a někdo jiný zase svolí atd., mohli bychom tu kuchyň mít. Doufám v to 🙏🏽 Teď máme u sebe nahoře takovou provizorní kuchyň, kde si můžeme udělat to nejmenší. Tousty, kávu, snidani, večeři, zkrátka nevařená jídla. 

A dál si samozřejmě přeji, abychom byli všichni zdraví a spokojení!! ♡♡♡

Nevím, jestli jsem na něco nezapomněla.... mám hlavu plnou různých věcí a to nejen dárků, ale i co pořídit a vyřídit, než se narodí Vojtíšek atd. I když většinu teda už máme. Hlavně přítel mi něco ukáže v obchodě a úplně mě pro to nadchne a nejsem si teď jistá, jestli to bylo ještě něco. Když mi koupíš "Ježíšku" i něco podle sebe, aspoň budu mít překvapení. ♡

Jinak nepohrdnu svíčkou, sprcháčem a ponožkami. To se mi neomrzí žádný rok. Ani toaletním papírem, který se používá denně a hodí se! 😂

Co se každopádně nehodí a už se mi to nevejde do skříně ke zbytku výbavy: povlečení, možná jedno prostěradlo na manželskou postel bych tam snad ještě vecpala, ale povlečení zatím určitě ne. Ani deky nebo něco podobného. Stejně tak nádobí a příbory ne! Ani žádné spotřebiče. Útěrky také ne, možná jen nějaký malý ručník na ruce. Oblečení také nepotřebuji, koupím si dle sebe podle toho, co budu potřebovat. Zkrátka máme vše potřebné a nemuselo by se nám to sem už vejít. 👐🏼

Pokud by někdo chtěl koupit něco na Vojtíška... oblečení ne! Dostal hromadu na půl roku dopředu a už se mu to nevejdedo skříňky. Klidně jednorázové pleny a vlhčené ubrousky nebo jemný kartáč na jeho pár vlásků, jinak všechno mám(e)! 

Děkuji za přečtení, "Ježíšku" ... a za případné zmínení, co bych si přála, dalším "Ježíškům", kdybys nechtěl shánět všechno sám. Nebo jim můžeš říct,  co určitě nechci, aby mi nedali něco, co vyloženě nepotřebuji (článek radši ani posílat nemusíš). Nejdřív se ale promysli, co mi pořídiš Ty, aby se "Ježíškové" špatně nedomluvili. 
Už teď jsem v duchu naštvaná, pokud dostanu něco, co se mi nikam nevejde a nepotřebuji to! 😅
Samozřejmě budu slušná a usmívat se, i když to dostanu. Největší radost budu mít z věcí, co si přeji a hodí se, ale i něco o čem nevím, že si přeji, mě může potěšit, takže se nemusíš bát koupit něco podle sebe. 

...

Děkuji Ti moc 🥰





















Komentáře

  1. Přeješ si hezké praktické věci :) přeji, abys je pod stromečkem našla! Měj krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné věci, snad si dostala vše, co sis přála :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář! :)